خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: ظرفیت‌های همکاری اقتصادی در بلاروس و خوزستان تشریح شد که در ادامه این اتاق‌های بازرگانی طرفین و معاونت اقتصادی و مدیران ذیربط هستند که زمینه را برای همکاری‌های مشترک فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۰۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه دیمیتری کالتسوف سفیر بلاروس و هیئت همراه با علی ‌اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان و جمعی از مدیران ذیربط دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: معمولاٌ تبادلات تجاری با همین ملاقات‌ها و جلسات شروع می‌شود و سفرا و رایزنان اقتصادی و فعالان بازرگانی که با کشورهای دوست ما همکاری دارند در چنین نشست‌هایی حضور می‌یابند.

وی افزود: سفیر بلاروس فرد باتجربه‌ای است و سابقه رایزنی تجاری دارد و بر اساس بررسی‌هایی که داشتیم و نگاه مثبتی که از سوی سفارت بلاروس وجود داشت جلسه امروز برگزار شد.

حسینی محراب اظهار داشت: در این دیدار ظرفیت‌های همکاری اقتصادی در بلاروس و خوزستان تشریح شد که در ادامه این اتاق‌های بازرگانی طرفین و معاونت اقتصادی و مدیران ذیربط هستند که زمینه را برای همکاری‌های مشترک فراهم می‌کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در زمینه‌های نفت، پتروشیمی، کشاورزی، فولاد و شرکت‌های دانش بنیان پتانسیل همکاری وجود دارد که مورد استقبال قرار گرفت و بنا شد با هماهنگی معاونت اقتصادی و اتاق‌های بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر سفرهای دوجانبه و جلسات ادامه داشته باشد که توافقات اولیه به مرحله عملیاتی برسند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار