خبرهای داغ:
شاهرود_ نشست تشکل‌های دانش آموزی آموزش و پرورش شاهرود در هماهنگی برنامه‌ها و تعامل سازمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۶۴
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که معاون مدیرکل و مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان فرهنگی هنری آموزش و پرورش شاهرود و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی شهرستان در سالن جلسات این مدیریت حضور داشتند، در خصوص اجرای برنامه‌های دهه فجر و اعتکاف دانش آموزی و برنامه‌های پیش رو و تعامل سازمانی بحث و تبادل نظر گردید.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این نشست با تشکر از فعالیت‌های انجام شده توسط تشکل‌ها در مدارس بر تاکیدات رهبر انقلاب در امر جهاد تبیین و انتخابات تاکید و از تشکل‌ها خواست در این راستا برنامه ریزی دقیق و اثرگذار داشته باشند.
او با اشاره به ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر توجه تشکل‌ها به این ساحت‌ها و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های موثر در این راستا و معنویت و بصیرت افزایی تاکید کرد.
موسوی به دهه مبارک فجر و اهمیت این ایام و شناخت نسل دانش آموز با انقلاب اسلامی و دوران ستم شاهی اشاره و خواستار توجه به نیاز‌های این نسل و پاسخ به شبهات تصریح کرد.

در این نشست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود هم گزارشی از فعالیت های تشکل ها و بایسته های مورد توجه ارائه و مسئولین تشکل ها نیز گزارش اقدامات و پیشنهادات خود را برای برنامه های آتی ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها