خبرهای داغ:
همزمان با دهه بصیرت و مقاومت ، یادواره شهید قاسم خدادادی به همت اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۹۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی:

همزمان با دهه بصیرت و مقاومت ؛ یادواره شهید قاسم خدادادی با سخنرانی مسئول  سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی و ریاست  اداره آموزش پرورش و با حضور فرماندار  و جمعی از مسئولین ادارات دیگر به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی با بیان ویژگی های شهدا ،افزود:

شهدای ما، افرادی بودند که به دلبستگی به دنیا ترغیب نبودند و به جای این‌که به مسائل دنیوی افراط آوردند، به رضایت خدا و انجام وظایف دینی خود پرداختند. آنها به شهادت رسیدند تا ارزش‌های اخلاقی و انسانی را حفظ کنند و مثل یک نمونه الهی، به اهداف الهی دست یافتند.

 

وی در ادامه بیان کرد:

شهدا به عنوان نمادهایی از استواری و ایمان صادق خود، از دیدگاه بسیاری از مردم جهان، به خاطر اخلاص و فداکاری خود گرامی داشته می‌شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی در پایان سخنان ارزنده ای در رابطه با پیوند مدارس و مساجد بیان همچنین از مدیریت انقلابی ریاست محترم آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

 

رضا ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا از خود شهادت کمتر نیست»، خاطرنشان کرد: شهادت جانبازی است و شخص عزیزترین داشته‌ یعنی جان خود را تقدیم می‌کند. شهید در مسیر دفاع از حق جان خود را به عنوان عزیزترین داشته خود بخشیده و در اوج سلامتی برای هدفی مقدس جانش را فدا کرده است.

 

وی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به دانش‌آموزان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه دانش‌آموزان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

 

ایشان در پایان سخنان خود از مدیریت و عوامل اجرائی دبستان شهید قاسم خدادادی، خانواده معزز شهید و تمامی مسئولین و دست‌اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها