مدیر بیمه صندوق اجتماعی، روستائیان و عشایر ایلام گفت: در دره شهر، دو کارگزار مشغول به فعالیت است و بیش از سه هزار بیمه شده، ۴۳ خانوار مستمری‌بگیر هستند و از خدمات این صندوق برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۶۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد قیصرزاده، روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبردی توسعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان دره شهر در فرمانداری دره شهر برگزار شد گفت: فلسفه تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به‌خاطر آن است که بتوانیم جامعه هدفی که از بیمه‌های اجتماعی برخوردار نبودند را بیمه اجتماعی کنیم و این مسئله بر اساس منویات دینی و اصول قانون اساسی انجام می‌شود. 

 

مدیر بیمه صندوق اجتماعی، روستائیان و عشایر ایلام گفت: ۱۸ سال از فعالیت صندوق بیمه می‌گذرد و باید بررسی کنیم که چه میزان از جامعه هدف ما از مزیت این صندوق مطلع هستند و باید بررسی شود تا چه میزان در اهداف خود موفق بودیم.

 

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی فرصت بسیار مناسبی است جهت ایجاد سوابق بیمه‌ای و الحاق آن به سوابق خدمتی در زمان اشتغال، به طور مثال دانشجویان در حین تحصیل، با عضویت در صندوق علاوه بر تکمیل تحصیلات عالیه اقدام بسیار مؤثری در خصوص تأمین آتیه خود انجام داده‌اند. 

 

قیصر زاده با بیان که در سطح استان ۴۲ هزار بیمه شده و ۲۴ کارگزاری وجود دارد گفت: در شهرستان دره شهر، دو کارگزار مشغول به فعالیت است و بیش از سه هزار بیمه شده، ۴۳ خانوار مستمری‌بگیر هستند و از خدمات این صندوق برخوردار شدند.

ارسال نظرات