خبرهای داغ:
سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از انجام ۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز در این مدت رهاسازی شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۹۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شهرام کهریزی، سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان کرمانشاه از روز گذشته(۲۰ دی)، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی و عمدتا در محورهای پاوه، روانسر و سنقر انجام شده است.

وی، از انجام ۳۰ مورد ریزش‌برداری در محورهای استان خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

 سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهای پای کار در این مدت را ۶۴ نفر و تعداد ماشین‌آلات را نیز ۴۳ دستگاه اعلام کرد و افزود: ۳۴۰ تن شن و نمک نیز به منظور تسهیل تردد در محورهای استان مصرف شده است.

به گفته کهریزی، ۱۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز در این مدت رهاسازی شدند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روزهای آتی، از آمادگی راهداری یاد کرد و از مردم نیز خواست در این مدت از تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند و در صورت تردد اجباری حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار