خبرهای داغ:
شاهرود_ به مناسبت روز بسیج رسانه، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از فعالان رسانه‌ای بسیجی با پیشکسوتان عرصه رسانه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۲۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، در این دیدار‌ها که با عباسعلی اکبریان، غلامحسین ریاحی، حسن یزدانی و محمدعلی عباس نژاد انجام شد، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی حضور داشتند و با اهدا کتیبه و لوح تقدیر از زحمات این فعالان رسانه‌ای بسیجی تقدیر و تشکر کردند.
در این دیدار‌ها سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با گرامیداشت روز بسیج رسانه و تاکید بر اهمیت رسانه در عصر کنونی بر توجه به اولویت‌های کشور در بیانات رهبر انقلاب بویژه جهاد تبیین و امید آفرینی تاکید و از زحمات پیشکسوتان رسانه تقدیر نمود.
محمدتقی یزدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز با تقدیر از زحمات پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان بر استفاده از تجربیات آنان تاکید کرد.
علی عامری مسئول بسیج رسانه شهرستان نیز با گرامیداشت این روز از مجاهدت‌های سربازان عرصه جهاد تبیین و جنگ ترکیبی امروز تقدیر و تشکر نمود.
لازم به ذکر است، ۲۱ دی ماه سالروز شهادت غلامرضا رهبری خبرنگار صدا و سیما در عملیات کربلای ۵ و روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها