خبرهای داغ:
یادواره شهدای۲۱دی۱۳۵۷شهرستان لالی و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۵۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی:
یادواره شهدای۲۱دی۱۳۵۷شهرستان لالی و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با خوش آمدگویی امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری و با سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و با حضور فرمانده محترم سپاه لالی ، فرمانده محترم نیروی انتظامی ،فرماندار محترم شهرستان ،روحانیون معظم ،ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ،ریاست محترم آموزش و پرورش ، جمعی از مسئولین ادارات دیگر ، بسیجیان و جمعی از مسئولین شهر های استان خوزستان در استادیوم ورزشی شهدای لالی برگزار گردید.

حجت الاسلام موسوی فرد در جمع مردم ولایتمدار شهرستان لالی بیان کرد : لالی از شهرستان های ولایتمدار و رزمنده خیز بختیاری است که از قبل از انقلاب و در طول سال به اسلام وفادار بوده و همان گونه که رهبر عزیز فرموده از قبل انقلاب و در تمام طول نظام ، قومیتی که بیشترین وفاداری خود را به اسلام داشته قوم لر و بختیاری ها بوده اند که این از افتخارات شماست.

وی اظهار کرد : در اقتصاد، مشکلاتی داریم اما به لحاظ توانمندی دفاعی از قدرت های اول منطقه هستیم به طوری که ابرقدرت ها هم از تسلیحات ما خریداری می کنند و این باعث شده تا علاوه بر تامین امنیت خودمان امنیت منطقه را هم فراهم کنیم. عامل موفقیت در مسائل دفاعی، ولایت مداری بود که اگر همین الگوی ولایت مداری را در مسائل اقتصادی نیز کامل کنیم، مشکلات اقتصادی نیز حل میشوند.

در ادامه یادواره شهدای ۲۱ دی ۱۳۵۷ ، طرح پویش ملی سلامت نیز از سوی شبکه بهداشت و درمان در حال خدمات رسانی به حاضران در این برنامه بود.

  1. در پایان از خانواده های شهدای ۲۱ دی و جانبازان این واقعه تاریخی تقدیر به عمل آمد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها