خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار توده مردم را رکن اصلی حکومت عنوان کرد و گفت: جنایات آمریکا و انگلیس علیه مردم یمن بی پاسخ نمی‌ماند.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۵۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع گرمسار حمله وحشیانه کشور آمریکا و انگلیس به کشور یمن را محکوم کرد و اظهار داشت: این دقیقا خوی استکباری و ظالمانه و خباثت کشور‌های آمریکا و انگلیس است و آنان باید بدانند این جنایات بی پاسخ نمی‌ماند.
وی با بیان اینکه هیمنه آمریکا در هم شکسته و امروز مجاهدان عراقی حشد الشعبی مرتب پایگاه‌های آمریکایی را بمباران می‌کنند، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی در واقع پاسخ کوبنده‌ای به سال‌ها ظلم و جنایت رژیم اسرائیل و جهان استکبار بود و دشمنان باید بدانند که انتقام همچنان ادامه دارد.
امام جمعه گرمسار با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم افزود: توده مردم سرمایه اصلی و ستون اصلی یک حکومت است.
وی با تأکید بر اینکه مردم باید بدانند که قدرت اصلی دست آنان است و اگر می‌خواهند کشور را از وضعیت کنونی نجات دهند باید به میدان آمده و با مشارکت حداکثری نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است و قطعا کشور را از آسیب‌های جدی نجات می‌دهد.
آرامی با اشاره به اینکه سالروز عملیات کربلای پنج در پیش است، یادآور شد: گردان امام سجاد (ع) به فرماندهی شهید عبدالله شهروی نیز در این عملیات شرکت کردند و تعداد زیادی از رزمندگان گرمساری در این عملیات جانباز و شهید و روز شنبه یادواره این شهدا در گلزار شهدای گرمسار برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: مسئولان باید از برنامه‌های ارزشی شهرستان حمایت کنند چرا که میز ریاست خود را مدیون خون شهدا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار