دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ماهدشت از برگزاری اولین جشنواره بچه‌های مسجد ویژه نوجوانان و جوانان (برادران و خواهران) در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۱۴
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج البرز، حجت الاسلام والمسلمین احسان شیری، از برگزاری اولین جشنواره بچه‌های مسجد ویژه نوجوانان و جوانان (برادران و خواهران) در ماهدشت، به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهر و با همکاری دفتر امام جمعه و شهرداری ماهدشت خبر داد.

اولین جشنواره بچه‌های مسجد در ماهدشت برگزار می‌شود

وی مطرح کرد: مسابقه سرود، مسابقه علمی با موضوع ایده پردازی در حوزه کار با نوجوانان و جوانان در مسجد و تولید محتوای دیجیتالی، مسابقه ورزشی شامل فوتبال دستی، بازی فیفا و پینت بال و مسابقه مکبری و اذان است و علاقه‌مندان از یکم تا چهاردهم بهمن ماه فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ماهدشت با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محله‌های خود مراجعه کنند، عنوان کرد: مسابقات مذکور از ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شیری بیان کرد: در پایان این جشنواره جوایز ارزنده‌ای شامل سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دو دستگاه گوشی تلفن هوشمند، ۱۰ دستگاه ساعت دیجیتال، پنج عدد ایرپاد و جوایز نقدی به گروه‌های برتر اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها