جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام:

ازدواج آسان یک توصیه دینی است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با حضور در جشن ازدواج ۷ زوج جوان گفت: دین مبین اسلام بر ازدواج آسان تاکید موکد دارد .
کد خبر: ۹۵۷۰۱۲۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد مقدس، حجت الاسلام سلیمانی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با حضور در جشن ازدواج ۷ زوج جوان سادات که به همت موسسه علمی آموزشی امام حسین علیه السلام برگزار شده بود، حرکت ازدواج آسان را یک توصیه دینی عنوان کرد و گفت: دین مبین اسلام نیز بر ازدواج آسان تاکید موکد دارد و آن را یک اصل مهم قلمداد می‌کند که باید از تجمل گرایی پرهیز کنیم و زمینه ازدواج آسان را برای همه جوانان فراهم کنیم.

سلیمانی که در گفتگو با خبرنگار ما سخن میگفت، با اشاره به کمک دانش‌آموزان برای تهیه جهیزیه دوستان خود برای ازدواج اظهار کرد: در دفاع مقدس هم وقتی جبهه‌ها نیاز به کمک داشت دانش آموز با شکستن قلک‌های خود به رزمندگان کمک می‌کردند.

وی همچنین با تحسین این حرکت موسسه امام حسین علیه السلام گفت: بی شک اگر ذائقه جوانان را پیدا بکنیم خواهیم توانست برنامه‌های فرهنگی مناسبی را بر اساس ذائقه آنها برنامه‌ریزی کنیم که می‌تواند در آینده آنها اثر مثبتی داشته باشد.

شایان ذکر است مراسم جشن ازدواج ۷ زوج جوان به همت یکی از واحدهای موسسه امام حسین در مشهد برگزار شد که با استقبال کم نظیر خانواده‌ها مواجه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها