رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:

پرداخت بدهی ۲۶ بدهکار خدابنده ای به صندوق کارآفرینی امید

زنجان_ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: پرداخت بدهی ۲۶ بدهکار خدابنده ای به صندوق کارآفرینی امید و حمایت ۱۰۰ میلیون تومانی از ۴۰ خانواده زندانیان توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده انجام شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۷۷
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

پرداخت بدهی ۲۶ بدهکار خدابنده ای به صندوق کارآفرینی امید

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، علی ذوالقدر اظهار داشت: امسال نیز این اداره در راستای اجرای وظایف ذاتی خود مبنی بر اجرای نیات واقفان ارجمند با نیات خیر و احسان بدهکاری ۲۶ نفر از بدهکاران اهل شهرستان خدابنده زنجان را به صندوق کارآفرینی امید را پرداخت کرد.

وی افزود: این افراد سالیان پیش از این موسسه وام دریافت کرده بودند، اما توان تکمیل مانده بدهی خود به این صندوق و باز پرداخت آن را نداشتند که با تعامل با انجمن خیریه حمایت از زندانیان شهرستان و اطلاع از این امر با پرداخت ۳۰ میلیون تومان کلیه بدهی این افراد تصفیه شد و پرونده بدهکاری آنان بسته شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت:
این بدهکاران به علت ضعف مالی قادر به پرداخت مانده قساط خود نشده بودند که بعضا منجر به تبعات حقوقی برای آنان شده بود که از محل عواید موقوفه قیدار نبی (ع) بدهکاری این ۲۶ نفر پرداخت شد و آرامش به خانواده آنان بازگشت.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح قرار دوازدهم سازمان اوقاف و امور خیریه که در ۱۲ روز هرماه با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان شاخص انجام می‌شود؛ حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان خدابنده نیز در اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

ذوالقدر در ادامه گفت: در همین راستا با اهدای اقلام ضروری خانوار و کمک بلاعوض درمانی و معیشتی به ۴۰ خانواده به مبلغ مجموع ۱۰۰ میلیون تومان با هدف تامین بخشی از نیاز‌های ضروری این خانواده‌ها که از نعمت سرپرست خانواده محروم هستند انجام شد.

وی بیان کرد: این حمایت‌ها از محل درآمد‌های موقوفه قیدار نبی (ع) صورت می‌گیرد که با نیات صرف برای هزینه‌های بقعه قیدار نبی (ع)، تامین کمک هزینه تحصیل طلاب مدرسه علمیه بقعه و کمک به نیازمندان در قرن هفتم هجری وقف شده است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات