خبرهای داغ:
همرزم شهید سلیمانی اظهار داشت: در عوالم شهداء اصل با عوامل غیرمادی است. این عالم ایثار محور، ایمان محور، و حماسه‌ساز است.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۷۸
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار نوعی اقدم همرزم شهید سلیمانی صبح امروز (۲۳ دی) در دوره عملیاتی شهید مطهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی و شهدای غزه و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، ماه رجب را دروازه ورود به ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم توفیق برخورداری از فیوضات این ماه بزرگ را داشته باشیم.

امروز عملیاتی‌ترین اردوگاه زمینه‌ساز ظهور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

وی اظهار داشت بایستی وارد عالم شهدا شده و ببینیم عوالم آن‌ها چه عوالمی است. بنده روی این عوالم شهدا کار کرده‌ام و به ۱۵ بند رسیده‌ام که امروز به ۵ بند آن به عنوان جدی‌ترین و موثرترین سرفصل‌ها اشاره می‌کنم.

نوعی اقدم در توضیح این سرفصل‌های مهم، اولین سرفصل مهم را در عوالم شهدا، خدا دانست؛ و گفت: باید به خدا آنچنان که در عوالم شهدا هست توجه کنیم.

وی عملیاتی‌ترین اردوگاه زمینه‌ساز ظهور را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و با ذکر خاطره‌ای از ملاقات با رهبری در سال ۷۶ گفت: ایشان در آن زمان در ملاقاتی گفتند: من از شرایط کشور نگران نیستم بلکه نگران شما هستم. اگر می‌خواهید خداوند مثل هشت سال دفاع مقدس بابی از ابواب پیروزی را برای شما باز کند بروید بین خود و خدا را اصلاح کنید.

امروز عملیاتی‌ترین اردوگاه زمینه‌ساز ظهور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است/خون پاک شهید سلیمانی کل دنیا را تصرف خواهد کرد + فیلم

سردار نوعی اقدم اظهار داشت: توکل در عوالم شهدا با توکل عوالم ما فرق دارد. در عوالم ما توکل جز لقلقه زبان نیست، ولی در عوامل شهدا شور آفرین، حماسه‌ساز و امیدآفرین و تولید کننده قدرت است.

وی در توضیح مولفه دوم عوالم شهدا به اهلبیت عصمت (علیهم السلام) اشاره کرد و گفت: شهدا با برقرار کردن ارتباط مستقیم با اهلبیت (علیهم السلام) از آن‌ها کسب قدرت و حماسه و نشاط می‌کردند.

این فرمانده ارشد نیروی قدس با مطرح کردن اخلاص به عنوان سومین مولفه عوالم شهدا، کار‌های شهدا را خالصانه و بدون انتظار دیده شدن قلمداد کرد و گفت: آن‌ها با خدا معامله کرده‌اند و خیلی کار‌ها را گذاشتند که فقط برای خدا بماند.

وی با ذکر خاطره‌ای از حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم قبل از عملیات‌ها می‌گفت: هر کس بخواهد عملیاتش موفقیت آمیز باشد باید خودش را هیچ حساب کند؛ که در این هنگام یکی از حضار گفت: من صفرم! حاج قاسم گفت: مومن خدا صفر نه! صفر عدد است اگر جلوی عددی قرار بگیرد آن را ده برابر می‌کند، صفر نه! هیچ!


سردار نوعی اقدم مولفه دیگر را حماسه عنوان کرد و گفت: بسیاری از عملیات‌ها فقط با روح حماسه و جسارت اقدام رزمندگان پیش می‌رفت که ناشی از اتکاء به قدرت لایزال الهی بود.

وی آخرین مولفه را اطاعت از فرماندهی دانست و گفت: این اطاعت در عوالم شهدا، اطاعت در غیرممکن‌ها بود و در عوالم شهداء اصل با عوامل غیرمادی است. این عالم ایثار محور، ایمان محور، و حماسه‌ساز است.

 

"آمریکایی‌ها دیروز با قاسم سلیمانی در خاورمیانه درگیر بودند و امروز با شهید سلیمانی در دنیا درگیر هستند"

خون پاک شهید سلیمانی کل دنیا را تصرف خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها