مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح اولین فرهنگ‌سرای سیار با عنوان نشاط و امید با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرداری در حاشیه شهر زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۵۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمدرضا سالاری اظهارکرد: با توجه به فراوانی جمعیت جوان سیستان و بلوچستان و پراکندگی جغرافیایی آن، ایجاد فرهنگ‌سراهای سیار یکی از راه‌کارهای مناسب و موثر در دستیابی به اهداف مورد نظر است.

وی ادامه داد: انجام کارهای تربیتی و پرورشی در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه، امری ضروریست که نیازمند مشارکت همه مسوولان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان انس کودکان و نوجوانان با «کتاب و کتابخوانی» را حلقه مهمی در زنجیره فعالیت‌های فرهنگی خواند و با معرفی فعالیت‌های کانون، اساس آن را بر پایه این اصل مهم استوار دانست.

وی با اشاره به مراکز سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و تاثیر آن در مناطق محل ماموریت در حاشیه شهر زاهدان و روستاهای این شهرستان و زابل گفت: همکاران ما در این بخش، در کنار فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی برای مخاطبان خود، کودکان را با دنیای شگفت‌انگیز کتاب آشنا می‌کنند.

سالاری در خصوص فرهنگسرای سیار نشاط و امید افزود: شرایطی فراهم شد تا به کودکان و نوجوانان بیشتری خدمت‌رسانی کنیم و بر همین اساس با اهدای یک‌هزار جلد کتاب، از انتشارات کانون، گام اول در این زمینه برداشته شد که این حرکت با اهدای بازی و سرگرمی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، فرهنگسرای سیار نشاط و امید با همکاری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان افتتاح شد.

ارسال نظرات