دبیر کمیته کارگری سیستان و بلوچستان:

رویکرد برنامه‌های کارگری دهه فجر تبیینی است

دبیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام‌الله چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کمیته برنامه‌ها را با محوریت مردم و تأکید بر فریضه جهاد تبیین اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۵۷
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سید مهدی حسینی در جلسه کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: ایام‌الله فجر شکوهمند انقلاب امسال به دلیل دلایل مختلف همچون اوضاع منطقه، انتخابات پیشرو و تلاش‌های نظام استکبار برای ایجاد شکاف میان مردم با نظام، از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی افزود: قشر کارگری به‌عنوان زحمت‌کشان و پیش‌قراولان جبهه تولید و ارزش‌آفرینی که همواره پیرو انقلاب و اثرگذار در جامعه هستند، در ایام منتسب به پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید بیش از هر زمانی مورد تکریم قرار گیرند.

دبیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: براین‌اساس کمیته کارگری و کارآفرینی به‌عنوان یکی از کمیته های اصلی ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان با حضور و هم‌اندیشی نمایندگان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، بسیج کارگری و کارخانه‌ها، خانه کارگر، هیئت ورزش کارگری و واحدهای کارگری، اقدام به اجرای ویژه‌برنامه‌هایی به‌منظور ایجاد شور و نشاط و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه هدف خواهد کرد.

حسینی افزود: در ایام‌الله دهه فجر مدیران و معاونان دستگاه‌های عضو کمیته کارگری و کارآفرینی با حضور در جمع کارگران و کارآفرینان و تشکل‌ها شنونده و پاسخگوی مطالبات جامعه هدف خواهند بود، چرا که اقناع‌سازی و مردم‌محوری از ملزومات فریضه جهاد تبیین به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دهه فجر امسال تقارن این ایام با ماه رجب است و از این فرصت ارزشمند برای نشاط آفرینی و امیدآفرینی در جامعه کارگری سیستان و بلوچستان به‌خوبی استفاده خواهد شد.

دبیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه همه اقدامات این کمیته با پیوست رسانه‌ای همراه خواهد بود، ادامه داد: کارهای زیادی در دوران پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ و بخصوص در دولت سیزدهم در پهنه جغرافیایی سیستان و بلوچستان انجام شده است، از جمله مشارکت شرکت‌های تعاونی در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن که باید برای مردم در این ایام بازگو شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار