خبرهای داغ:
شاهرود_ بخشدار بسطام گفت: نقش خانواده‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت، والدین باید با تبیین دستاورد‌ها و ضرورت شرکت در انتخابات برای فرزندان خود آن‌ها را تشویق به مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۵۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

خانواده‌ها نقش مهم در جهاد تبیین و مشارکت در انتخابات دارندبه گزارش خبرنگار بسیج، حسن گرزین بخشدار بسطام در مراسم جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها به همت آموزش و پرورش منطقه بسطام و به میزبانی کانون شهید مفتح و در جمع مسئولین و دانش آموزان اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است که مردم با آگاهی کامل و با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زده و برگ زرین و افتخار دیگری را برای ایران اسلامی ثبت خواهند کرد.
او افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم.
بخشدار بسطام گفت: نقش خانواده‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت، والدین باید با تبیین دستاورد‌ها و ضرورت شرکت در انتخابات برای فرزندان خود آن‌ها را تشویق به مشارکت کنند.
او ادامه داد: حضور پای صندوق‌های رای با فرزندانی که به بلوغ سیاسی رسیده اند و شرایط رای دادن دارند برای تعیین سرنوشت کشور و دفع دسیسه‌های دشمنان بسیار موثر خواهد بود.
گرزین با خطاب قراردادن دانش آموزان حاضر در جلسه اظهار کرد: نقش شما به عنوان سرمایه‌های این سرزمین که آینده سازان این مرز و بوم خواهید بود در عرصه و ساز و کار انتخابات بسیار پررنگ است، از شما انتظار می‌رود خانواده و جامعه مخاطب خود را به مشارکت هر چه پرشورتر در انتخابات به صورت خانوادگی دعوت نمایید و به اتفاق پای صندوق‌های رای حاضر شوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها