خبرهای داغ:
اسماعیلی:

احساس امنیت عمومی به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای فراجا است

همدان-فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفتک احساس امنیت عمومی در جامعه به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای فراجا است.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۵۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آئین آغاز به کار چهارمین مرحله رزمایش «آرامش در شهر» اظهار کرد: احساس امنیت عمومی در جامعه به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای فراجا است.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و مؤمن نظام اسلامی به داشتن مجاهدانی همچون نیروهای فراجا افتخار می‌کنند، افزود: حضور نیروهای انتظامی در گرما و سرما و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و تقدیم شهدای والامقام در این راه مقدس، موید تلاش‌های صادقانه و بی‌شائبه آنها است.

فرماندار ویژه ملایراقدامات و عملکرد نیروی فراجا در این شهرستان را ستودنی خواند و بیان کرد: ما در شورای تامین شهرستان و در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی، خود را موظف به حمایت صد درصدی از نیروی خدوم فراجا می‌دانیم.

وی تاکید کرد: نیروی فراجا در این شهرستان، در برابر همه برهم زنندگان نظم و امنیت و سوداگران مرگ با اقتدار ایستادگی خواهد کرد.

اسماعیلی گفت: این نه یک تهدید، بلکه پیامی مهم برای عناصری است که قصد ایجاد بی‌نظمی در جامعه را دارند و باید بدانند که ساطع شدن هر رفتار خلاف قانون از آنان، برخورد مقتدرانه و قانونی نیروی انتظامی را در پی خواهد داشت.

* کشف ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر طی اجرای رزمایش «آرامش در شهر»

فرمانده انتظامی ملایر نیز در ادامه با اشاره به اجرای چهارمین مرحله رزمایش «آرامش در شهر» در این شهرستان، بیان کرد: این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در حاشیه شهر و اطراف محیط‌های آموزشی به اجرا درآمد.

سرهنگ احمد ساکی افزود: در این رزمایش تعداد ۵۵ نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۵ هزار عدد قرص‌های غیرمجاز مواد مخدر، ۱۰ عدد وسایل استعمال موادمخدر، ۱۰ دستگاه ترازوی توزین و چند تیغه قمه و قداره کشف شد.

وی بر عزم راسخ پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: طرح آرامش با هدف برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر تا پایان سال ادامه دارد و برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جدی و قاطعانه است.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: شهروندان می‌توانند برای همکاری و مشارکت در این طرح اطلاعات و گزارش‌های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر، از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات