وصیت‌نامه شهید «مسعود رضایی»؛

گوش به فرمان ولایت باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «مسعود رضایی» آمده است: به‌ عنوان یک برادر دینی شما، از شما می‏‌خواهم که گوش به‌ فرمان امام(قدس سره شریف) باشید
کد خبر: ۹۵۷۰۷۵۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «مسعود رضایی» در 26 دی‌ماه سال 1343 در تهران و در خانواده‌‏ای مذهبی و متدین که اهل تلاش و خدمت بودند، دیده به جهان هستی گشود. 

دوران ابتدایی‏ را با جدیت و با نمرات عالی پشت سر گذاشت و وارد دوره راهنمایی شد. این دوره برایش دوره سختی بود چراکه در این دوره از تحصیل، مبارزات علیه شاه و حکومت طاغوت به اوج خود رسید و مدام مدارس تعطیل می‏‌شد. بعد از پیروزی به دبیرستان دکتر شریعتی رفت و در رشته اقتصاد به تحصیلش ادامه داد.

با تأسیس سپاه پاسداران به عضویت این نهاد درآمد و لباس مقدس پاسداری بر تن کرد. وقتی که به عضویت سپاه درآمد، جنگ آغاز شده بود و بعد از دیدن آموزش‌های نظامی به جبهه رفت و به ‌عنوان مربی مشغول به فعالیت شد و توانست جوانان زیادی را برای دفاع از میهن اسلامی آموزش دهد.

 شهید «رضایی» در عملیات بدر به ‌عنوان فرمانده دسته در گردان امام حسن(علیهم السلام) از لشکر 17 علی بن ابی‌طالب(ع) شرکت کرد و در 25 اسفند ماه سال 1363 در شرق رودخانه دجله عراق به شهادت رسید. پیکر پاکش را در گلزار شهدای اراک به خاک سپردند.

برشی از وصیت‌نامه شهید:

پیامی‌ برای ملت شهیدپرور قهرمان؛

البته من کوچک‌تر از آنم که پیامی‌ به شما بدهم، اما به‌ عنوان یک برادر دینی شما، از شما می‏‌خواهم که گوش به‌ فرمان امام(قدس سره شریف) باشید و آن‌هایی که قادر هستند، به جبهه بیایند؛ چراکه اگر خدای ناکرده در این جنگ شکست بخوریم، اسلام ضربه سختی خورده و اگر پیروز شویم، اسلام دوباره زنده می‌‏شود و در دعاهایتان از خدا پیروزی اسلام و رزمندگان و سلامتی امام(قدس سره شریف) و شفای معلولین و مجروحین را بخواهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار