خبرهای داغ:
حاج حسین یکتا فعال رسانه‌ای خوش ذوق و روایتگر سال های دفاع مقدس با بیان اینکه امروز نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و معجزه‌هایی از این انقلاب برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در حال رویش هستند، گفت: امروز جهان در حال آماده شدن برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۵۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حاج حسین یکتا روای دوران دفاع مقدس امروز در جلسه جهاد تبیین ویژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند، به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: اینگونه جنایت‌ها نشان از استیصال دشمن است که زنان، کودکان و انسان‌های بی دفاع را در هر نقطه از دنیا هدف قرار می‌دهد.

امروز نسل نو و معجزه های انقلاب برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در حال رویش هستند

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و غربی‌ها بدنبال تصرف دنیا و ایجاد دهکده جهانی بودند، عنوان کرد: در این جهت دشمنان بسیار کار کردند؛ از شبیخون فرهنگی گرفته تا نبرد اقتصادی، جنگ نرم، جنگ سخت و نبرد نظامی که در تمام دنیا به راه انداختند.

روای دوران دفاع مقدس، به سختی‌های جنگ تحمیلی و دفاع رزمندگان اسلام از میهن با حداقل امکانات و تجهیزات اشاره کرد و گفت: ما در جنگ تحمیلی به جهاد فی سبیل الله رفتیم که به پیروزی رسیدیم.

وی به جایگاه والای شهدای اسلام و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به برکت ولایت قربت ما در جنگ تحمیلی امروز به عزت تبدیل شد.

سردار یکتا با اشاره به فرمایش امام راحل که انقلاب اسلامی را با جنگ تحمیلی به دنیا صادر کردیم، افزود: امروز محور مقاومت در سراسر منطقه با شجاعت و اقتدار در برابر ظلم و زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده است.

روای دفاع مقدس بیان کرد: هرجا فعالیت ما جهادی بود به موفقیت رسیدیم، اما هر جا مصرف‌گرا شدیم آسیب خوردیم.

وی به آثار و برکات اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: شهدا مصداق آیه "عند ربهم یرزقون" هستند؛ بسیاری از جوانان زائر اردو‌های راهیان نور مورد شفاعت شهدا قرار گرفتند.

سردار یکتا به فتنه‌های متعدد دشمنان در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شهادت برای ملت ما آرزو است و ما دنبال شهادت طلبی هستیم.

وی بیان کرد: امروز ایستادگی و مقاومت نیرو‌های مقاومت و حماس؛ رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده است.

 یکتا با بیان اینکه امروز نزدیک فتح قله هستیم مطرح کرد: امروز امتحان ما با هوای نفس و اعتقادات است.

وی بیان کرد: امروز نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و معجزه‌هایی از این انقلاب در حال رویش هستند.

 یکتا با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین، اظهار داشت: امروز جهان در حال آماده شدن برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

حجت‌الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در این جلسه ضمن تبریک پیروزی پاسداران اسلام در هدف قرار دادن مواضع و مقر فرماندهان تروریست‌ها و صهیونیست‌ها در کشور‌های منطقه در شب گذشته، گفت: این اقدام در پاسخ به حادثه تروریستی کرمان بود که نیاز بود این پاسخ کوبنده داده شود.

وی ادامه داد: انشاءالله در جنگ نابرابر جنگ کفر با جبهه حق؛ این جبهه حق است که به پیروزی خواهد رسید.

حجت‌الاسلام کمالی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با اتحاد خود به دشمنان این پیام را می‌دهند که در تمامی عرصه‌های جنگ نرم و جنگ سخت با آن‌ها مقابله خواهند کرد و نگاه آن‌ها تنها به فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای مدظله العالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها