سیزدهمین جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه کربلا برگزار شد / تجلیل از ۸۰ برگزیده جشنواره مالک اشتر سپاه کربلا

این جشنواره که با حضورفرمانده سپاه کربلا" و حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی " مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا" همراه بود از فرماندهان و بسیجیان برتر رده های مختلف سپاه استان در عرصه های مختلف دفاعی ، خدمت رسانی ، محرومیت زدايي ، اجتماعی و فرهنگي تقدیر و قدرداني به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۵۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، این جشنواره که با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" و حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی " مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا" همراه بود از فرماندهان و بسیجیان برتر رده های مختلف سپاه استان در عرصه های مختلف دفاعی ، خدمت رسانی ، محرومیت زدايي ، اجتماعی و فرهنگي تقدیر و قدرداني به عمل آمد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: امسال در جشنواره مالک اشتر ۸۰ نفر از نیروهای برتر در سپاه استان در حوزه‌ های مقاومت، نواحی مقاومت، گردان های بسیج پایه، لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا و همچنین در مجموعه حفاظت اطلاعات و نمایندگی انتخاب و تجلیل شدند .

سردار مسلمی اظهار کرد :یکی از برنامه‌های سالانه سپاه تحت عنوان ارزیابی کارکنان شاغل در سپاه و بسیج است که در بخش‌های اقشاری، معاونتی و موضوعی، منتخبین در قالب‌ مولفه‌های مختلف شناسایی می‌شوند که این امر یکی از راه‌های ارتقای کارکنان است تا فعالیت ها به نحو شایسته انجام شود.

وی بیان کرد : به عنوان نماینده همه همکاران عزیز در سپاه استان فرمانده برتر در حوزه اجرای برنامه های بسیج در سراسر کشور انتخاب شدیم که اینها همه حاصل زحمات جهادی و ایثارگرانه نیروهای بسیج و سپاه است.

در پایان این جشنواره با اهدای لوح‌تقدیر از نفرات منتخب تجلیل شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار