مدیر آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد گفت: هم اکنون 477 خادم که 290 نفر از آنها مرد و 187 آنها زن هستند؛ در قسمت‌های مختلف آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۸۰
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع)، حجت‌الاسلام مسعود دهقانی‌زاده گفت: خدمت به احیای امامزادگان و حفظ آن یک کار بزرگ راهبردی است، چرا که این مکان‌ها، پیشینه هویت و شخصیت دینی و اعتقادی ما هستند.

وی گفت: وجود امامزادگان در سطح استان یزد، زنجیره‌ای از حلقه‌های نورانی است که فرهنگ اسلامی و دینی استان ما را رقم زده است.

مدیر آستان امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) یزد با اشاره به حضور مردم در لباس خادم افتخاری امامزادگان افزود: دلبستگی مردم به اهل بیت و خاندان ایشان، نشان از ارتباط عمیق مردم با آن‌ها دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ۴۷۷ خادم افتخاری در این آستان گفت: هم اکنون ۴۷۷ خادم که ۲۹۰ نفر از آن‌ها مرد و ۱۸۷ آن‌ها زن هستند؛ در قسمت‌های مختلف آستان از جمله فرهنگی، انتظامات، فنی مهندسی، خدمات و. فعالیت دارند.

دهقانی‌زاده از ثبت‌نام ۳۶۴ نفر داوطلب جدید برای خدمت در آستان خبر داد و افزود: به دلیل گسترش فعالیت‌ها و ایجاد فضا‌های بیشتر در آینده برای رفاه حال زوار، خدام جدیدالورود، پس از تأیید صلاحیت در قسمت‌های مختلف آستان به کار گرفته خواهند شد.

وی گفت: هم اکنون با احتساب خدام جدید، بیش از ۸۰۰ نفر خادم افتخاری در آستان فعالیت می‌کنند و افرادی که به دنبال خدمت‌رسانی به زوار امامزاده سیدجعفر محمد (ع) هستند می‌توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/q۲۹kHWZK ثبت نام ابتدایی خود را انجام دهند.

ارسال نظرات