فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر:

بسیج آمد تا تهدیدات را به فرصت تبدیل کند/ضرورت همراهی بیشتر مردم و مسئولان با این نیروی انقلابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: بسیج آمد که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و این را در این چهل و پنج سال گذشته ثابت کرد و انتظار می‌رود که مردم و مسئولین این نیروی انقلابی را بیشتر همراهی کنند.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۵۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر؛ نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بسیجیان و اعضای فعال پایگاه بسیج امام علی (ع) روستای قوژد و بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری نورالثقلین مسجد جامع  روستا برگزار شد.
 
 سرهنگ پاسدار حسین دهقانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کار و هدف اصلی دشمنان در برهه کنونی جنگ تمام عیار و همه جانبه ترکیبی است و دشمنان در جنگ ترکیبی با تمام توان و بهره‌گیری از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پا به میدان گذاشتند و مردم باید در برابر آنها هوشیار باشند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر با اشاره به حمله موشک اخیر سپاه به مقر رژیم صهنویستی و داعشی ها در عراق افزود: ایستادگی در میدان حق علیه باطل به طور قطع موفقیت آفرین است و اگر ما متحد و با هم و تحت فرمان ولی امر مسلمین باشیم، پیروزی به طور قطع با ماست.
 
وی بیان داشت: در دهه ۹۰ مقام معظم رهبری فرمودند که ما در دامنه هستیم و تا قله فاصله داریم، اما در سال ۱۴۰۲ ایشان فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم بنابراین باید ببینیم چه اتفاقاتی در سال‌های اخیر رخ داده که ما اکنون به اینجا رسیدیم و رهبری تاکید فرمودند که اکنون وقت خستگی و ناامیدی نیست و امروز روز تلاش و امید است.
 
دهقانی با بیان اینکه بسیجیان قهرمان با ایمان و اخلاص تا پای جان به مردم و کشور خدمت می‌کنند و آن را یک افتخار بزرگ و رسالت ملی و انقلابی می‌دانند یادآور شد: بسیج آمد که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و این را در این چهل و پنج سال گذشته ثابت کرد و انتظار می‌رود که مردم و مسئولان این نیروی انقلابی را بیشتر همراهی کنند.
 
در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سروان فانی به درخشش بسیجیان این روستا و پایگاه  در عرصه‌های محرومیت زدایی و سازندگی اشاره ای داشته و نیز در این دیدار از خدمات بسیجیان پایگاه  درعرصه های مختلف درسطح حوزه و شهرستان  قدردانی کرد و افزود: بسیج و بسیجیان روستای قوژد در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومت زدایی خوش درخشیده است.
 
امید فانی مکی  عنوان کرد: پدیده مبارک و نورانیِ بسیج از عظیم‌ترین، ماندگارترین و ارزشمندترین یادگارهای امام راحل است که مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا و اسلام و شهادت و مردمی بودن است که با شرکت گسترده و حضور حداکثری در انتخابات ۱۱اسفند نشان داده و با برگزاری نشست های بصیرتی در مسجد و پایگاه تاکید داشت . 
 
در این دیدار پس از سخنان فرمانده ناحیه و حوزه ، بسیجیان و فرمانده محترم پایگاه  دیدگاه‌ها و نظرات خود را در ارتباط با برنامه‌های ابلاغی بسیج ارائه کردند و برای انجام بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌ها، پیشنهادات و کم و کاستی های خود را مطرح کردند.
 
خبرنگار افتخاری بسیج/ محمد جعفرنژاد قوژدی
ارسال نظرات
پر بیننده ها