فرمانده سپاه امام سجاد«ع»هرمزگان گفت: مهم‌ترین رسالت سپاه خدمتگزاری صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۰۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد «ع» هرمزگان در آئین اهدای بیش از هزار ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسانی هرمزگانی که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرکل کمیته امداد امام «ره» هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری؛ رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه به فقرا و نیازمندان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور از جمله استان هرمزگان انجام شد.

وی افزود: تاکنون ۳۵ مرحله از کمک‌های مومنانه با حمایت رهبری معظم انقلاب، تعامل و مشارکت خیران و نماینده، ولی فقیه و همچنین سایر دستگاه‌های ذی ربط از قبیل کمیته امداد امام «ره» و... انجام شده است و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

سردار سالاری بیان داشت: در راستای طرح مومنانه و رزمایش همدلی تمام مراحل یاری رسانی به نیازمندان و فقرا در برنامه زنده تلویزیونی از طریق شبکه‌های استانی و کشوری پخش شد.


فرمانده سپاه امام سجاده «ع» هرمزگان خاطرنشان کرد: به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت در آستانه شروع سال تحصیلی طرح «کمک‌های مومنانه» تهیه و توزیع لوازم التحریر و البسه توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: گزارشات حاکی از آن است، حدود ۴ سال پیش بالغ بر چهار هزار دانش آموز بدلیل فقر، ترک تحصیل کردند ما با تعامل و مشارکت همکاران مان، از آن‌ها حمایت کرده و دانش آموزان را به مدرسه بازگرداندیم.

به گفته وی، طی چند مرحله بسته‌های معیشتی را بین کارگران طبقات ضعیف جامعه از قبیل کارگران ساختمانی و فصلی توزیع کردیم و همچنین ۶ هزار بسته معیشتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین به توزیع بسته‌های حمایتی ویژه شب یلدا توسط سپاه بین نیازمندان اشاره کرد.

سردار سالاری یادآور شد: تاکنون از آغاز رزمایش همدلی و مواسات در بحث جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان توسط سپاه گام‌های موثری برداشته شده است و همچنین سایر اقدامات خداپسندانه از قبیل ساخت هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان که ۵۰ درصد آن آماده است و با تعامل و همکاری بسیج سازندگی و سایر همکاران انجام شد.

وی در پایان سخنانش به تهیه و توزیع بیش از هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در بندرعباس اشاره کرد.

ارسال نظرات