استخدام جوانان بومی در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی در اولویت است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از مطالبات مهم جوانان را اشتغال دانست و گفت: در این راستا استخدام ۵۰ درصدی جوانان بومی در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی در اولویت برنامه‌های دادگستری استان بوشهر قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۴۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهدی مهرانگیز صبح امروز در دیدار مردمی در شهرستان عسلویه با بیان اینکه تأسیسات پارس جنوبی در این شهرستان مستقر است، اظهار داشت: آلایندگی زیست محیطی یکی از مهمترین مشکلات این منطقه صنعتی است که پیگیری رفع آلودگی و آلایندگی به‌عنوان مطالبه مردمی در دستور کار دستگاه قضایی استان بوشهر و شهرستان عسلویه قرار دارد.

وی احیا حقوق عامه مردم را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی استان بوشهر در تحقق حقوق عامه مردم در همه سطوح وارد می‌شود و پیگیری لازم برای تحقق آن انجام می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر این نکته که دستگاه قضایی هر جا که احیای حقوق عامه نیاز به پیگیری دارد وارد میدان می‌شود، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته توجه ویژه‌ای به احیای حقوق عامه و تحقق مطالبات مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف شده است.

مهرانگیز خارج شدن ۱۳ روستای شهرستان عسلویه از حالت موات را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: از جمله مواردی که در حال پیگیری است خارج کردن ۱۳ روستای شهرستان عسلویه از موات است که امیدوارم به‌زودی این امر محقق شود.

وی احیای حقوق عامه را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان دانست و افزود: به دادستان شهرستان عسلویه تأکید شده که همه مواردی که در راستای احیا حقوق عامه است ورود قاطع داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی حادثه‌خیز را از دیگر موارد عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای روشنایی معابر در سطح شهرستان عسلویه و موضوع جذب و استخدام ۵۰ درصدی جوانان بومی در شرکت‌ها و صنایع مستقر در پارس جنوبی در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی استان بوشهر قرار دارد.

مهرانگیز ادامه داد: پیگیری مطالبات کارگری و رعایت قوانین کار و کارگری و رسیدگی به مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی که نیاز به حمایت قضایی دارند به‌صورت جد دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان عسلویه مطالبات گوناگونی دارند که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد خاطرنشان کرد: از جمله آن‌ها ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون بهداشت، درمان، آموزشی، ورزشی، رفاهی و تفریحی است که می‌توان با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها اجرایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات