خبرهای داغ:

نمره ۲۰ آموزش و پرورش کرمانشاه از وزارتخانه

براساس ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه «رتبه برتر کشور» را کسب کرد و مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به عنوان مدیر برتر کشوری معرفی گردید.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۶۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش سراسر کشور اواسط هفته جاری با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و  رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار و از برترین ها تقدیر شد.

در این مراسم محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و رییس شورای آموزش و پرورش استان به عنوان استاندار برتر در این زمینه تجلیل شد.

وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش در لوح تقدیر مشترکی خطاب به استاندار کرمانشاه، آوردهاند: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان ها در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده اید. از مساعی شایسته جنابعالی و همه اعضای فرهیخته شورا که با ایجاد بستری مناسب، موجب تحقق مشارکت و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات محلی و منطقه ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت شده اند، تشکر و قدردانی ویژه می نماییم.

همچنین در ارزیابی عملکرد سالانه مدیران کل استانها توسط وزارت آموزش و پرورش، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد و همزمان با استاندار کرمانشاه از وی هم تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به ۲ رتبه برتر آموزش و پرورش استان در روزهای اخیر؛ گفت: کسب این رتبه های برتر نتیجه تلاش و همکاری ۲۶ هزار معلم و همکار فرهنگی این اداره کل است و از این پس مسوولیت آموزش و پرورش کرمانشاه سنگین تر از گذشته شده است.

«سلمان محمدی» افزود: آموزش و پروش کرمانشاه در ۱۸ شاخص عمومی و ۱۲۰ شاخص اختصاصی، توسط ۲۲ ستاد وزارتخانه ای مورد ارزیابی قرار گرفت و بین استان های کشور رتبه اول کسب کرد.

وی ۲ رویکرد انسجام درونی با تلاش تمام مجموعه آموزش و پرورش استان اعم از معلمان و همکاران فرهنگی و تعامل و هم افزایی برون سازمانی را عامل مهم کسب رتبه های برتر این اداره کل در سال جاری و سال های گذشته دانست و از تلاش تمام معلمان استان کرمانشاه قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار