خبرهای داغ:

رشد ۸ درصدی ظرفیت تخت‌های اقامتی خوزستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خوزستان گفت: با اضافه شدن چند هتل و اقامتگاه بومگردی ظرفیت تخت‌های اقامتی استان ۸ درصد رشد یافت.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۶۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان جمال عامری نسب با اشاره به افزایش اقامتگاه‌های بوم‌گردی در خوزستان گفت: با اضافه شدن یک هتل ۴ ستاره و یک هتل یک ستاره جمعا با ظرفیت ۳۵۰ تخت، فضای اقامتی خوزستان از ۴ هزار و ۱۷۰ تخت به ۴ هزار و ۵۲۰ تخت افزایش و استان از این نظر هشت درصد رشد داشته است.

او افزود: با اعطای مجوز به ۴ اقامتگاه دیگر درحال حاضر ۹ اقامتگاه بوم گردی مجوز دار در استان فعالیت هستند.

معاون گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان ۱۱ کمیته هماهنگی برای ارایه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی دارد که با اضافه شدن سه کمیته راهیان نور، گردشگری دریایی و گردشگری رودخانه‌ها و سد‌ها بنا به فراخور نیاز استان به ۱۴ کمیته زیر مجموعه ستاد خدمات سفر می‌رسد.

عامری نسب ادامه داد: کمیته هماهنگی سفر راهیان نور با توجه به بخش اعظم مسافران و گردشگران در قالب گروه‌های راهیان نور و کمیته گردشگری رودخانه‌ها و سد‌ها زیر نظر سازمان آب و برق و کمیته گردشگری دریایی با مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به استفاده از ظرفیت گردشگری آبی و ساحلی خوزستان در ستاد تسهیلات سفر نوروز۱۴۰۳ به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سفر در ایام پیش از نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان این کمیته‌ها به صورت ویژه در روز‌های اخیر برگزار شد که وظایف هرکدام از کمیته‌ها در ستاد دائمی سفر ابلاغ خواهد شد.

عامری نسب با بیان این که گردشگری یک فعالیت فرابخشی است افزود: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی به بهترین نحو از این ظرفیت افزایش کمیته‌ها در ارایه خدمات به مسافران نوروزی بهره ببریم، از این رو نیاز است که تمام بخش‌ها و دستگاه‌ها به شکل مطلوبی هم افزایی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار