وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهتمام اصلی ما در دولت سیزدهم حل مسائل رسوب کرده حوزه فرهنگ است و بنا داریم مشکلات به جا مانده در این حوزه را گره‌گشایی کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۹۹
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
اهتمام دولت بر گره‌گشایی از حوزۀ فرهنگی/الگوی مطلوب حکمرانی برمبنای فاعلیت مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، محمد مهدی اسماعیلی در چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان که در هتل ولایت مشهد برگزار شد، به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت انقلاب اشاره و  اظهار کرد: جمهوری اسلامی که در راس آن رهبر معظم انقلاب است از گام دوم تغییرات مهمی در حوزه حکمرانی داشته است.

وی با خاطر نشان کردن اینکه دولت جدید دولتی مکتبی و انقلابی است، افرود: دولت جدید اولین دولت استقرار یافته بعد از بیانیه گام دوم رهبری است و حجت الاسلام رئیسی تربیت یافته مکتب انقلاب است و در مسیر انقلاب حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت مصمم است جریان مردمی را فعال و به صحنه آورند، اظهار کرد: شعار برآمده از دولت آیت الله رئیسی پاسخ به نیاز و مصلحت جمهوری اسلامی است و این موضوع به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

الگوی مطلوب حکمرانی برمبنای فاعلیت مردم محقق می شودش


اهتمام دولت سیزدهم گره گشایی در حوزۀ فرهنگی است/الگوی مطلوب حکمرانی برمبنای فاعلیت مردم محقق می شود

وی با اشاره به اینکه بهترین فرصت برای پیاده سازی الگوی مطلوب حکمرانی بر فاعلیت مردم است ، افزود: حوزه دولت حوزه تنظیم گری، نظارت، حمایت و تسهیل گری است. تصدی در اختیار مردم است و در حوزه ریل گذاری تلاش شده این اتفاق رخ دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مسئولین وزارت فرهنگی در جبهه فرهنگی انقلاب حضور فعال دارند، افزود:منعطف ترین افراد در این سازمان حضور دارند‌.

اسماعیلی به دستاوردهای دولت در حوزه کتاب اشاره و ابراز کرد: تولید کاغذ تحریر ۵ هزار تن بود که در حال حاضر بالای ۵۵ هزار تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت دولت ارتقای حوزه کتاب است، گفت: در این دوره، دولت اهتمام جدی برای حل مسائل رسوب کرده فرهنگ دارد و باانگیزه و قوت در این مساله حرکت می کند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها