خبرهای داغ:
معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور:

تمهیدات برای خدمات‌رسانی به زائران یادمان‌های شهدای خوزستان فراهم است

معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی و استقبال از زائران و مسافران یادمان‌های شهدای خوزستان از سوی هلال احمر فراهم شده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۹۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،نامدار عبدالهیان روز جمعه طی سفر یک روزه خود به خوزستان و در حاشیه بازدید از یادمان شهدای هویزه بیان کرد: خدمات‌رسانی جاده‌ای و درمانی ۲ وظیفه هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران یادمان‌های شهدا است که طبق تاکید رییس جمعیت هلال احمر کشور باید به بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان یکی از استان‌های مورد هدف زائران راهیان نور است، افزود: امروز بازدیدی از تمهیدات و اقدامات هلال احمر استان در یادمان‌های شهدای استان برای استقبال از زائران انجام شد.

عبدالهیان یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و اظهار کرد: هر مکتب برای ماندگاری باید به آرمان‌های خود توجه ویژه کند.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام‌معظم رهبری، راهیان نور یک‌فناوری نوین برای استخراج ارزش‌ها و تجربیات دفاع مقدس و معرفی آن به نسل جوان است.

معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور ضمن تاکید بر افزایش ایمنی مسیرهای منتهی به یادمان‌های شهدای خوزستان گفت: در قالب پست‌های موقت و دائم از حداکثر نیرو برای خدمات‌رسانی به زائران یادمان‌های شهدا استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از بهمن‌ ماه بازدید زائران از یادمان‌های شهدا آغاز می‌شود، افزود: مقرر شده که هفت هزار نفر از اعضای هلال احمر کشور از یادمان‌های شهدای استان بازدید داشته باشند.

عبدالهیان گفت: خوزستان به عنوان خط مقدم هشت سال جنگ تحمیلی گنجینه‌های ارزشمندی از شهدا و ایثارگران در خود دارد که باید شرایط را برای معرفی این ظرفیت‌ها به نسل جدید فراهم کرد.

معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور امروز در سفری یک روزه از تمهیدات هلال احمر خوزستان برای استقبال از زائران راهیان نور در یادمان‌های شهدای استان بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار