دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس تبیین شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تبیین دستاوردهای قابل توجه انقلاب شکوهمند اسلامی اولویت مهم کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری یوم‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۵۳
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش بسیج به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، در دومین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر گفت: تبیین دستاوردهای قابل توجه انقلاب شکوهمند اسلامی اولویت مهم کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری یوم‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشد.

وی افزود: تا به امروز نتوانسته‌ایم برای نسل امروز و جوان، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را در حوزه‌‌های مختلف تبیین کنیم و دراین حوزه موفق عمل نکرده‌ایم که باید برای رفع این نقیصه بررسی و واکاوی لازم را انجام دهیم.

ابراهیمی اضافه کرد: دشمن تلاش گسترده ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی در حوزه های مختلف داشته و حتی سعی دارد سران رژیم سفاک پهلوی را تطهیر کند.

وی مدرسه و دانشگاه را از جمله ظرفیت‌های تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: باید به تبیین نظام و انقلاب پرداخته شود و اساتید دانشگاه و معلمان باید این امر را دستور کارخود قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌غربی اظهار کرد: امروز باید مطالب مربوط به نظام و انقلاب در لابه لای درس های آموزشی مطرح و یا دردانشگاه به شکل دیگری بیان شود.

ابراهیمی به برگزاری خودجوش جشن های دهه فجر در گذشته توسط دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در گذشته دانش آموزان خود به برگزاری این جشن ها می‌پرداختند که همین امر باید در مدارس اجرایی شود.

وی افزود: درحال حاضر برگزاری جشن دهه فجر را تنها به یک روز و سخنرانی دوساعته خلاصه می کنند درحالی که گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدارس و تبیین نظام و انقلاب باید به شکل شایسته و در طول این ایام برگزار شود، دشمنان مدارس و دانشگاه ها را هدف قرار داده‌اند و ما نیز باید این ظرفیت ها را به کار بگیریم و از آنها برای تبیین بهتر استفاده کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار