خبرهای داغ:
سردار بهاریان در گفتگو با بسیج خبر داد

ارائه بیش از ۱۸۰ طرح توسط کارگروه‌های مجمع بسیج استان همدان

همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در سال جاری بیش از ۱۸۰ طرح توسط کارگروه‌های مجمع بسیج ارائه شده که بیش از ۱۸ طرح در سطح استان و کشور مطرح شده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۷۹
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
ارائه بیش از ۱۸۰ طرح توسط کارگروه‌های مجمع بسیج استان همدان

سردار ولی بهاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه مجمع بسیج در سطح استان چندین سال است که برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف بسیج این است که به لطف خدا با استفاده از نخبه‌های بسیج که در اختیار دارد مشکلات را احصا می‌کند و با هم‌اندیشی در هیئت‌های اندیشه ورز راهکار‌های بسیار خوبی برای رفع مشکلات در سطح استان و سطح کشور ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در مجمع بسیج و با حضور مسئولین استانی کارگروه‌ها نظرات و اقدامات و راهکار‌های عملیاتی خود را ارائه می‌دهند، ابراز کرد: برخی از راهکار‌ها در سطح کشور نیز مطرح شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروزه بیشترین مشکلات ما در حوزه اقتصاد است، گفت: این کارگروه‌ها در حوزه‌های اقتصادی و تولید بسیار خوب ورود پیدا کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ورود در حوزه کشاورزی و مسائل مربوط به مهندسی از اهمیت بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها بر حوزه‌هایی که با معیشت مردم ارتباط دارد، نظارت بیشتری دارند.

سردار بهاریان با اشاره به اینکه مسئولین در اجرایی شدن مصوبات این مجمع کمک کرده‌اند، مطرح کرد: یکی از راه‌کار‌ها ارائه نظرات و بررسی‌ها در مجمع بسیج استان است که استاندار و مدیران استانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۱۸۰ طرح توسط کارگروه‌های مجمع بسیج ارائه شده که بیش از ۱۸ طرح در سطح استان و کشور مطرح شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی مسئولین مشکلات استان را با طرح‌های ارائه شده حل کنیم که در سال‌های گذشته از این طرح‌ها بهره‌برداری کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات