خانه اکران فیلم بسیج به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت سرتیپ حاج قاسم سلیمانی مستند«ژنرال» را در در پایگاه ها، مساجد و مدارس سراسر کشور اکران نمود.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۱۰
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، خانه اکران فیلم بسیج به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت سرتیپ حاج قاسم سلیمانی مستند«ژنرال» را در در پایگاه ها، مساجد و مدارس سراسر کشور اکران نمود.

1750 عنوان اکران در سراسر کشور

به نقل از سمیعی مسئول خانه اکران فیلم این مستند ۳۰ دقیقه ای بیشتر از ۱۷۵۰ اکران را در بازه زمانی دو هفته ای در سراسر کشور میان علاقه مندان به سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رقم زده است که به نوع خود ، اکران این فیلم مستند در ابعاد و استقبال در عرصه پخش و اکران فیلم های تبلیغی و ترویجی کم نظیر و استثنائیست است.

مستند ژنرال روایتی بر دلایل به شهادت رساندن مظلومانه شهید سپهبد ژنرال قاسم سلیمانی توسط آمریکا و ایادی وابسته به او و بررسی ابعاد تاثیر آن در ایران و جهان _ حمایت آزادیخواهان از شهید سلیمانی و محکومیت شهادت ایشان _سخنرانی سردار شهید در میادین جنگ با داعش و تلاش بی وقفه ی ایشان در سرکوبی نیروهای داعش در عراق و سوریه که مردم را به خاک و خون کشیدند  

فایل فیلم جهت دانلود در کانال خانه اکران فیلم بسیج در روبیکا و اینا جهت دسترس عموم علاقمندان بارگزاری شده است.

https://eitaa.com/ekranbasij

https://rubika.ir/ekran_basij

ارسال نظرات