فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

یادمان های عملیاتی دوران دفاع مقدس، منظومه ای از دانایی را ترسیم می کند

یادمان های عملیاتی دوران دفاع مقدس، منظومه ای از دانایی را ترسیم می کند
محمدی عنوان کرد: یادمان های عملیاتی دوران دفاع مقدس یادآور رشادت شهدای بنامی همچون باکری، همت، بابایی، قاریانپور و دیگر شهدای بنامی است که منظومه ای از دانایی بوده و متفاوت از دنیا و حاکمیت دنیای امروز می زیستند.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۴۸
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

قزوین_ دکتر ابوذر محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از یادمان های عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهمیت سفر راهیان نور و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: حضور زائرین در یادمان های عملیاتی دوران دفاع مقدس، یادآوری نوع دیگری از سبک زیستن است. 

وی گفت: یادآوری این نکته که زمانی در تاریخ این مرز و بوم، انسان های بزرگی وجود داشتند که در حاکمیت لذت های مادی و سود و منفعت های فردی، مکتب ساز شده و آرمان گرایی و ایثار و شهادت را معنا بخشیدند و به ما آموختند که باید سبک دیگری از زیستن را تمرین کنیم. 

محمدی اظهار کرد: یادمان های عملیاتی دوران دفاع مقدس یادآور رشادت شهدای بنامی همچون باکری، همت، بابایی، قاریانپور و دیگر شهدای بنامی است که منظومه ای از دانایی بوده و متفاوت از دنیا و حاکمیت دنیای امروز می زیستند.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان گفت: با حضور در این یادمان ها باید روایتگر انسان هایی باشیم که تاریخ این مرز و بوم را با افتخار نگاشتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار