استاندار یزد گفت: دروازه و مسیر حل مشکلات کشور از مسیر انتخابات عبور می‌کند زیرا در مواجهه با تمام تهدیدات نیاز به مولفه قدرت داریم.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۵۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان یزد که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد با بیان اینکه در سطح استان یزد و در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هرگونه کمکی که تولیدکنندگان استان نیاز داشته باشند انجام داده و به‌صورت کامل از آن‌ها حمایت می‌کنیم اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ یکی از مهمترین رویداد‌های کشور برگزار می‌شود که با تمام اتفاقات در حال وقوع کشور ارتباط دارد و آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: کشور ایران در پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را دارد که موضوع مشارکت یکی از مواجهه‌های مهم کشور در این زمینه است.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد و همگان به آن اذعان دارند تصریح کرد: دروازه و مسیر حل مشکلات از مسیر انتخابات عبور می‌کند، زیرا در مواجهه با تمام تهدیدات نیاز به قدرت ملی داریم و مهم‌ترین مؤلفه قدرت، مشارکت مردم است و هیچ قدرتی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند پابرجا بماند.

فاطمی با بیان اینکه قدرت ملی عامل شکست هر تهدیدی است خاطرنشان کرد: اگر کشور دیگری بر این کشور حاکم شود بر گروه‌های چپ و راست و پیر و جوان رحم نمی‌کنند که نمونه آن را در حادثه کرمان دیدیم که از کودک گوشواره قلبی تا پیرمرد رحم نکرد و اگر امروز عزت، شرافت و وطن عزیزمان بدون در نظر گرفتن تمام نگاه‌های سیاسی و نگرش‌هایی که وجود دارد ایستاده، علت آن مؤلفه قدرت‌های بوده که وجه مشترک تمام گروه‌ها است.

استاندار یزد ادامه داد: انتخابات در یک جامعه دموکراتیک متر و خط کش دارد و دنیا به آن نگاه می‌کند و حضور کم یعنی تهدید بیشتر و تحریم بیشتر که در این زمینه جامعه صنعت و تجارت کشور سرمایه اجتماعی بزرگی را دارد و یک جامعه بزرگ کارگری با آن‌ها در ارتباط است و قطعاً حضور و سفارش آن‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه راهکار حل مشکلات تشکیل یک مجلس ضعیف نیست تصریح کرد: یک مجلس قوی در کنار یک دولت قوی می‌تواند یک ایران قوی را بسازد.

فاطمی با یادآوری اینکه در دوران قبل از انقلاب هر جنگی که در کشور ایجاد شد تکه‌ای از این کشور را دادند؛ ولی در دوران انقلاب اسلامی وجبی عقب ننشسته‌ایم تصریح کرد: با حضور نمایندگان قوی مشکلات تولید و صادرات نیز برطرف می‌شود.

ارسال نظرات