رییس جهاد کشاورزی اردبیل:

انقلاب اسلامی از بطن ارزش‌های اسلامی و قرآنی تجلی یافته است

اردبیل - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی از بطن ارزش‌های اسلامی و قرآنی تجلی یافته و حامی محرومان و مستضعفان است.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۸۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

انقلاب اسلامی از بطن ارزش‌های اسلامی و قرآنی تجلی یافته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اژدری شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ ریزی کمیته روستایی و عشایری دهه مبارکه فجر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد زیرا انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از بطن ارزش‌های اسلامی و قرآنی تجلی یافته حامی محرومان و مستضعفان است.

وی افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منافع مالی تمامی کشورهای غرب به خطر افتاد و پیروزی انقلاب اسلامی برای دشمنان خوشایند نبوده است دلیل ایجاد نامنی‌ها از طریق کشورهای همسایه در راستای نیت پلید آنان برای ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: جمهوری اسلامی یک حکومت دینی و اسلامی است که بازوان پرتوان آن در سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی و ارتش جمهوری اسلامی اجازه هیچ گونه تحرک و فعالیتی در راستای ضربه زدن به ارزش‌های آن را به هیچ دشمن خارجی نمی‌دهد.

اژدری با بیان اینکه در رژیم ستم شاهی گذشته کوچک‌ترین قدمی در راستای امنیت غذایی برداشته نشده بود، گفت: صنعت مرغداری و دامپروری وجود خارجی نداشت آنچه که بود دامداری سنتی و معیشتی بود.

وی ادامه داد: بهت و حیرت دشمنان این انقلاب را فراگرفته است که چگونه توانستم در طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از محصولات استراتژیک به خود کفایی برسیم و کشاورزی و دامپروری امروزی کشورمان با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های تحقیقاتی و تکنولوژی بروز جهانی است.

فرمانده امنیت غذایی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ و کلیدی در کشور توسط جوانان توانمند این کشور اسلامی صورت می‌گیرد در صورتی که قبل از انقلاب اسلامی هیچ ارزش و بهایی به جوانان داده نمی‌شد و تصمیم گیران تماماً مستشاران آمریکایی بودند که طرح‌ها و پروژه‌های خود را در راستای منافع کشور خود پیش می‌بردند و این مستشاران بیگانه بودند که تصمیم گیری‌های کلان اقتصادی را انجام می‌داند.

اژدری افزود: دشمن روز به روز از پیشرفت‌های نوین کشور ما در عرصه نظامی و اقتصادی و علمی در هراس و وحشت به سر می‌برد و همواره سعی می‌کند به طرق مختلف جلوی ترقی و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمن نزدیک به ۴۵ سال است که ما را در محاصره اقتصادی قرار داده است، خاطرنشان کرد: در واردات و صادرات هزاران مشکل برای زیر بخش‌های حیاتی کشور در صنعت و کشاورزی ایجاد کرده است ولی به خواست خدا و به همت مردم ولایت مدار و رهبری توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی این بحران‌ها گذر کرده و همچنان با صلابت و قدرت انقلاب اسلامی به مسیر شکوفایی و بالندگی خود تا تحقق شعار بنیادین خودکفایی در تمامی زمینه‌های نظامی و اقتصادی ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات