سردار کرمی:

اردوهای راهیان نور بهترین سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است

زنجان _فرمانده سپاه‌انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه موثرترین برنامه فرهنگی کشور راهیان نور است گفت: برگزاری راهیان نور سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی در جلسه هماهنگی راهیان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تسلیت شهادت پاسداران گمنام در سوریه اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تحولات منطقه مجاهدت رزمندگان به خوبی قابل درک است.

وی افزود: همانگونه که مشاهده می‌کنیم هیچ قانون بین المللی قادر نیست جلو حملات وحشیانه اسرائیل را بگیرد و نزدیک به ۱۰ هزار کدوم و بیگناه کشته شده است و تمام ظرفیت‌ها بمباران می‌شود زیرا هدف آنها از بین بردن یک ملت مسلمان است.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: تحمیل جنگ از طرف ابرقدرت‌ها با هدف از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود اما با وجود امید به خدا، هدایت امام راحل، ملت با بصیرت و روحیه مادران شهدا باعث پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

وی بیان کرد: اگر مجاهدت‌ها و رشادت‌ها را به نوجوانان و جوانان منتقل نکنیم و این فرصت را از دست دهیم باعث خسارت‌های غیر قابل جبران خواهد شد و نباید فرصت سرمایه گذاری روی نسلهای آینده را به دشمنان دهیم.

سردار کرمی با بیان اینکه موثرترین برنامه فرهنگی راهیان نور است افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظلبه العالی) مسئولان موظف هستند از اجرای راهیان نور حمایت کنند.

وی گفت: در حال حاضر از ابتدای سال باید ۱۹ هزار نفر اعزام می‌شدند اما فقط توانستیم بیش از ۵ هزار نفر اعزام داشته باشیم و لازم است دستگاه‌ها حمایت‌های بیشتری نسبت به این کار داشته باشند‌.

 

باید از ظرفیت راهیان نور استفاده شود

در ادامه ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: راهیان نور به لحاظ اجرا یکی از فعالیتهای مهم کشور است که می‌توان نتایج مثبت آن را در اقشار مختلف مشاهده کرد.

وی افزود: راهیان نور یک گنج و ثروت عظیم است و برای دستیابی به این ثروت باید سرمایه‌گذاری انجام داد و نسبت به این موضوع حساس بود.

رفیعی بیان کرد: راهیان نور بخشی از هویت حماسی و افتخارات کشور را تشکیل می‌دهد که باید به نسل‌های آینده منتقل شود‌، زیرا دشمن از طریق جنگ شناختی و رسانه‌ای به هویت ما ضربه می‌زند.

وی تصریح کرد: چرا نباید از ظرفیت راهیان نور استفاده نکنیم و این فرصت را به راحتی به دست دشمن بدهیم تا آنها هرگونه دلشان می‌خواهد روی آن برنامه‌ریزی کنند.

 در ادامه سید شمس‌الدین موسوی مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی راهیان نور کشور است.

وی افزود: راهیان نور حرکت فرهنگی عظیمی که رهبری از آن به عنوان فناوری یاد می‌کنند و ثروت عظیم فرهنگی است که باعث می‌شود جوانان با مجاهدت‌های رزمندگان آشنا شوند.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات