دیدار جانشین سازمان بسیج هنرمندان با فرمانده سپاه انصار الرضا مطرح شد:
سعید بهرامی جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۳۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با سعید بهرامی جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور دیدار کرد.
سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)در باب اهمیت جایگاه اقشار خصوصا مقوله ی هنر و هنرمند گفت: امروز هجمه جنگ نرم به رده‌های قشری رسیده اما همچنان چکاچک شمشیر در جاهای دیگر پیگیری می‌شود.

ایشان افزودند: با این تفاسیر و علی رغم رسیدن نبرد، ما با یک نیرو به مبارزه برخواسته‌ایم این در حالی است که باید این میدان تقویت شود و برای این کار به نیروهای متخصص نیازمندیم که الحمدلله مشکل نیروی متخصص نداریم.
وی گفت: اقشار باید ضمن تمرکز بر ارتباط بین برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی، در حوزه‌ی ارتباط گیری با جامعه‌ی هدف، دقت و تلاش مضاعفی داشته باشند.
سردار مهدوی در پایان گفت: انشاالله با همکاری سازمان بسیج هنرمندان کشور در راستای ماموریت های محوله در حوزه ی فرهنگ وهنر گامهای موثری برداریم وشاهد تحول باشیم.
بهرامی جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور هم در این دیدار ضمن قدردانی ویژه از مجموعه ی فرماندهی سپاه استان و نگاه هوشمندانه وفنی شخص سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان در خصوص جوان‌گرایی و انتصابات تخصصی و اشراف بر مسائل حوزه ی اقشار، خاطر نشان کرد، به جایگاه و آینده ی سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان جنوبی در سطح کشور بسیار امیدواریم وروزها ی درخشانی را متصور هستیم ،که انشاالله در سایه ی تلاش و توجه و تعامل به وقوع خواهد پیوست.

ارسال نظرات