خبرهای داغ:

همایش عفاف و حجاب و چالش های نو در مسجدسلیمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از برگزاری همایش عفاف و حجاب و چالش های نو با حضور دانشمند و پژوهشگر حوزه زن و خانواده سرکار خانم دکتر فریبا علاسوندخبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۵۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-در مسجدسلیمان ، سرهنگ پاسدار حسن محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت:همایش عفاف و حجاب و چالشهای نو با سخنرانی عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده سرکار خانم دکتر فریبا علاسوند با حضور بانوان بسیجی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

 

در این همایش که در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی شرکت نفت برگزارشد عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده گفت: مطالعات عمیق‌تر در حوزه حجاب موجب شفاف‌ شدن زوایای آن می‌شود، برای نمونه در یک بازه زمانی دانشمندان حوزه فلسفه و سایر حوزه‌ها پروژه تغییر جهان را کلید زده و بر علیه نظم طبیعی جهان شوریدند.

 

وی گفت: تفکر غرب برای بی‌اهمیت جلوه‌دادن تفاوت بین زن و مرد تلاش و تغییر تفکر زن خوب، مرد خوب را هنجارسازی و واژه‌هایی خلق می‌کند همچون واژه GENDER که مأموریت دارد تفاوت جنسیت‌ها را بی‌اهمیت کند.

 

وی ادامه داد :جندر GENDER تنها یک کلمه نیست بلکه یک نظریه و ایدئولوژی است که معنای آن یعنی انواع جنسیت ها که مقابل پدیده طبیعی زن و مرد است .و این اندیشه در آینده در جهان یک پدیده وحشت آور است.

 

گفتنی است شرکت کنندگان در این همایش یکروزه، اساتید حوزه و دانشگاه ،طلاب ،فرهنگیان ،کارمندان و بانوان تاثیر گذار در سطح شهرستان مسجدسلیمان بودند.

ارسال نظرات