رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

امیدآفرینی در برنامه‌های دهه فجر باید موج بزند

اردبیل- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امیدآفرینی و تقویت روحیه نشاط و سرزندگی باید در برنامه‌های دهه فجر امسال موج بزند.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

امیدآفرینی در برنامه‌های دهه فجر باید موج بزند

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها باید به نحوی باشد تا مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بتوانند روحیه امیدواری خود را تقویت کرده و برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت اعتماد و انگیزه مضاعفی داشته باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سال‌های گذشته شکل گرفت و امروز وظیفه ما است تا دستاوردها و گنجینه عظیم نهضت امام راحل را به نسل‌های آینده تبیین کرده و منتقل کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با رهبری امام و حضور ملت این انقلاب به ثمر نشست و همچنان به این ۲ عنصر در ادامه راه نیاز است تا انقلاب از گردنه‌های مختلف عبور کرده و بتواند در مسیر رسیدن به قله با عظمت و فخرآفرین حرکت کند.

حجت‌الاسلام باقری ۱۲ بهمن را نقطه عطف و تثبیت به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ۱۲ بهمن نهضت امام خمینی (ره) را به انقلاب بزرگ و اسلامی تبدیل کرد به طوری که نظیر چنین انقلابی را تا عصر حاضر شاهد نیستیم.

وی دهه فجر را فرصتی استثنایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف برای نسل نوجوان و جوان اعلام کرد و ادامه داد: باید از حداکثر ظرفیت‌های موجود اعم از فضای مجازی، مساجد، هیأت‌های مذهبی، بانوان تأثیرگذار، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مجموعه‌ها برای تبیین این دستاوردها و سرمایه‌های عظیم استفاده شود.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید امیدآفرینی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر از سوی همه دستگاه‌ها و نهادها مورد توجه قرار گرفته بیش از گذشته نمایان شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به نحوی برنامه‌ریزی شده تا در روزهای مختلف این دهه بتوانیم در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی و سرمایه عظیم اعتماد مردمی در کنار پیشرفت‌ها و توسعه را در ابعاد مختلف به شایستگی رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام باقری اوج جشن‌های پیروزی انقلاب را حضور ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام کرد و یادآور شد: امسال با توجه به حساسیت موضوع انتخابات و مسائل منطقه‌ای باید حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی و به دنبال آن در پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم تا همه توطئه‌های دشمن با این حضور گسترده و سیل‌آسا خنثی شود.

وی یوم‌الله ۲۲ بهمن را روز تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا اعلام کرد و گفت: در این روز ملت ایران خیز عظیمی را برای رسیدن به عزت و عظمت دوباره بر خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تشکیل ستاد دهه فجر و فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی اشاره کرد و افزود: جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به میهن اسلامی و برنامه‌های متنوع آغاز خواهد شد و تا یوم‌الله ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات