رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم:

تکمیل پروژه ملاسرا _ شفت نیاز به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد

زنجان _رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه راهسازی ملاسرا-شفت به طول ۱۰ کیلومتر گفت: برای اتمام پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۵۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

تکمیل پروژه ملاسرا _ شفت نیاز به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سید غفورشفیعی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه راهسازی «ملاسرا-شفت به طول «۱۰ کیلومتر» با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کلید خورد، اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه سه پروژه مهم راهسازی در شهرستان طارم در دست اجرا است، گفت:عملیات اجرایی پروژه راهسازی «ملاسرا- شفت» در طارم، سال ۹۱ آغاز شده و از پروژه‌های مهم استان زنجان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم به مشخصات فنی این پروژه اشاره و بیان کرد: طول پروژه ملاسرا – شفت «۱۰۰ کیلومتر» بوده که «۴۴ کیلومتر» آن داخل پروژه بناب به منجیل می‌باشد و «۵۶ کیلومتر» باقیمانده از سه راهی سرخه دیزج آغاز می‌شود.

وی افزود: سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی «۱۰ کیلومتر» از آن حدفاصل سه راهی سرخه دیزج تا تقاطع کوهکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کلید خورد و در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شفیعی تصریح کرد: برای اتمام پروژه به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات این پروژه به اتمام برسد و ادامه پروژه بعد از تقاطع کوهکن و شهر آببر در حوزه استان گیلان منوط به اخذ مجوز از سازمان محیط زیست کشور و طرح مصوب میسر خواهدبود.

وی با اشاره به اینکه پروژه «ملاسرا- شفت» برای استان‌های گیلان و زنجان یک ضرورت مهم و اساسی است، یاد آورشد: با اجرایی شدن سریع این پروژه تردد بین استانی کاهش می‌یابد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم با بیان اینکه محور «ملاسرا-شفت» می‌تواند کریدور ارتباطی بین استان‌های شمالی با شمال غرب کشور باشد، گفت: این راه ارتباطی در بهبود وضعیت گردشگری و اقتصاد دو استان مؤثر خواهد بود.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات