خبرهای داغ:
مسئول شعبه سازندگی حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) گفت: مشاغل خانگی به دلیل حجم پایین سرمایه‌ گذاری و سودآوری مطلوب، مورد توجه و استقبال بسیار قرار دارد و از جمله شیوه‌های نوین ایجاد اشتغال و کسب‌وکار است.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۵۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

صدیقه شیری مسئول شعبه سازندگی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت نرجس(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم بیان داشت: جلسه بررسی وضعیت صندوق‌های قرض الحسنه با حضور محمدمهدی بی‌غم تسهیلگر ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و مدیران صندوق ها در محل این حوزه برگزار شد.

وی در راستای تبیین عملکرد صندوق های قرض الحسنه بسیج اظهار کرد: تمامی افرادی که در تاسیس این صندوق‌ها نقش دارند از مردم عادی هستند و بسیج تنها وظیفه آموزش آنها و تسهیل‌گری را برعهده دارد.

شیری با اشاره به اینکه صندوق های قرض الحسنه بسیج با سایر صندوق ها متفاوت است افزود: راهبردی که برای این صندوق تعریف شده در راستای ایجاد کارگاههای کوچک و حمایت از مشاغل خانگی است، زیرا مشاغل خانگی از جمله شیوه های نوین کسب و کار و ایجاد اشتغال است.

مسئول شعبه سازندگی حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) در نظرگرفتن مشوق های حمایتی، را ضروری دانست و ابراز داشت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و وام های کم بهره، بازاریابی و بازارسازی محصولات خانگی و حمایت‌های قانونی باید در نظر گرفته شود تا مسیر فعالیت صاحبان مشاغل خانگی هموار و کاهش بیکاری در سایه اشتغال پایدار تحقق یابد.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات