حلقه صالحین شهید والا مقام علی محمدی با محوریت ازدواج آسان با حضور جوانان در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان، در ابتدای سخنان خود افزود:دین مبین اسلام بر ازدواج آسان بسیار تاکید دارد.

وی، ادامه داد: آن چیزی را که یک‌جامعه به خواستگاه اصلی خود می رساند ازدواج و تحکیم بنیان خانواده است. ازدواج و تحکیم بنیان خانواده به عنوان یک اصل اساسی در زندگی است و بایستی از تحکیم خانواده محافظت کرد.

وی، اذعان کرد: دشمنان بنیان محکم خانواده‌ها را هدف قرار داده اند چراکه به خوبی می دانند خانواده‌ عامل موفقیت و پیشرفت هر کشور در همه زمینه‌ها است.

فرمانده پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان، در ادامه بیان داشت: دشمن در کمین خانواده و در راس آن مادر نشسته و با دسیسه‌های گوناگون سعی در متزلزل نمودن بنیان خانواده دارد. زوج‌های جوان، وفا داری، همفکری، گذشت، محبت و مهربانی را در خانه نهادینه کنید که موجب استحکام کانون خانواده می‌شود.

وی، با قرائت حدیث شریف "مَنْ سَنَّ سُنَّةً حَسَنَةً کَانَ لَهُ أَجْرُهَا وَ أَجْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ وَ مَنْ سَنَّ سُنَّةً سَیِّئَةً کَانَ عَلَیْهِ‏ وِزْرُهَا وَ وِزْرُ مَنْ عَمِلَ بِهَا إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة " پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم ‏فرمودند: کسى که طریقه خوبى را پایه گذاری نماید، اجر و ثواب هر کس که تا روز قیامت به آن عمل کند را دارا است و کسى روش نکوهیده ای را اختراع نماید، گناه آن و هر کس که عمل به آن تا روز قیامت کند بر عهده او است.

ارسال نظرات