مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در اولین گردهمایی اهالی سخاوت استان، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نیکوکار در سطح استان خراسان رضوی به طور شبکه‌ای مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۶۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از نیشابور، رضا سلم‌آبادی در اولین گردهمایی اهالی سخاوت که به همت کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) نیشابور، در محل تالار میلاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نیکوکار در سطح استان خراسان رضوی به طور شبکه‌ای مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان رضوی افزود: ما در استان خراسان رضوی بیش از ۲۰۰ حامی داریم که با کمک ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی تومانی رتبه اول کمک نقدی حامیان به حساب ایتام و محسنین را در کشور کسب کردند.

وی با تاکید بر این نکته که از فروردین سال ۱۴۰۱ تا دی ماه ۱۴۰۲ استان خراسان رضوی هر ماه رتبه اول کمک نقدی حامیان را کسب کرده است، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان زکات جاری در استان خراسان رضوی به کمیته امداد واریز شد.

سلم‌آبادی اضافه کرد: در حوزه اشتغال از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۷۰۰ میلیارد تومان منابع اشتغال داریم که ۶۶ درصد آن توسط خیرین و سخاوتمندان پرداخت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها