در استان تهران برگزار گردید :

یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران برگزار شد

یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر تهران در سالن همایش‌های شهدای خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۲۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،  یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر تهران در سالن همایش‌های شهدای خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس با حضور خانواده 202 شهید جامعه کارگری، معاون وزیر تعاون، سردار علی فضلی، حمیدرضا اله بداشتی مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و برخی دیگر از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار گردید.

در این مراسم حامد ویس‌کرمی سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مجاهدت در مسیر تامین معاش، ارزش جهاد را دارد و شهدای کارگر به عقیده من دارای دو فضیلت هستند، اظهار کرد: شهدای کارگر علاوه بر فضیلت مجاهدت در میدان جنگ، فضیلت جهاد در میدان کار و تولید و اقتصاد را دارا هستند.
وی گفت: میدان دفاع مقدس، امروزه میدان اقتصادی است؛ ما سال‌ها است که درگیر جنگ اقتصادی دشمن خبیثی هستیم که برای از بین بردن آن نیازمند آن روحیه شهدای کارگر هستیم.
در ادامه حمیدرضا اله بداشتی مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه رزمندگان در پشت جبهه‌ها در حوزه تولید و کشاورزی و خدمت‌رسانی هم خدمت می‌کردند، گفت: امروز گروه‌های جهادی به صورت تخصصی در واحدهای صنعتی ما سازماندهی شدند و این گروه‌ها چه در برنامه‌های عمومی و تخصصی در حال فعالیت و حوزه رفع موانع تولید را عهده‌دار هستند.
وی افزود: امروز کارگران عزیز ما با تحصیلات عالیه میدان‌دار حوزه‌های کار و تولید هستند و اگر می‌بینید که تحریم‌های دشمن بی‌اثر است از سر این بوده که با فعالیت مجاهدانه کارگران ما به درون‌سازی پرداختند و افراد تحصیل کرده در دانشگاه‌های خودمان پروش یافتند و علم پایه و فناورانه شدند و با تفکر بسیجی و روحیه جهادی به میدان آمدند.
همچنین سردار علی فضلی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با روایت خاطراتی از دوران جنگ از اهمیت پاسداشت خون شهدا و ادامه راه این الگوهای الهی سخن گفت. وی همچنین با بیان اینکه «خون‌های مقدس شهدا، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را بیمه کرده است» ترویج و تقویت فرهنگ و ادبیات مقاومت را لازم دانست.
سردار فضلی در ادامه با اشاره به اتفاقات غزه و مجاهدت‌ مجاهدان فلسطینی و تعرضات رژیم صهیونیستی ادامه داد: اکنون شما در جبهه مقاومت شاهد هستید که مجاهدان اسلام با اینکه از کشورهای مختلفی اعم از پاکستان، افغانستان، ایران، سوریه، عراق، لبنان و یمن هستند و زبان‌های متفاوتی دارند اما همه یک‌جور و در یک جبهه عمل می‌کنند چراکه که همه از یک فرهنگ و یک مکتب برخوردار می‌باشند.
گفتنی است در این مراسم، صابر خراسانی و حاج  محمدرضا بذری از ستایشگران اهل بیت عطرت و طهارت(علیهم السلام) در ستایش مقام شهدا شعر خوانده و مداحی کردند.

ارسال نظرات