رییس ورزش و جوانان پارس آباد خبر داد؛

برگزاری ۷۵ عنوان برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در پارس‌آباد

پارس‌آباد - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری ۷۵ عنوان برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان پارس آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۹۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

برگزاری ۷۵ عنوان برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل اظهار کرد: دهه فجر سالروز شکوفایی انقلابی است که با خون شهدا به ثمر نشست و این رخداد همیشه ماندگار در تاریخ، سرآغاز نهضت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشت و براین اساس و به پاس ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب این اداره در نظر دارد دهه فجر سال جاری را هرچه باشکوه تر برگزار کند.

وی گفت: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، فضاسازی محیط اداره، برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نهایی برنامه‌ها با حضور هیئت‌های ورزشی در هفته اول بهمن‌ماه و حضور ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از برنامه های این اداره در دهه فجر به شمار می رود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۷۵ رویداد ورزشی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری همایش پیاده روی با خانواده، همایش دوچرخه سواری، مسابقات کاراته، تیراندازی و مسابقات فوتبال نمونه برنامه های ورزشی است که در شهرستان پارس آباد و تمامی بخش های توابع برگزار خواهد شد.

محمدی بیان کرد: شهرستان پارس آباد دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزشی است و ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان در میادین ملی و بین المللی دارای افتخار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار