با رونق تولید به جنگ تورم می‌رویم

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: کارگران با روحیه جهادی و تفکر بسیجی به میدان آمده و تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۰۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

با رونق تولید به جنگ تورم می‌رویم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حمیدرضا اله‌بداشتی عصر امروز در یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران، اظهار کرد: شهدای بصیر ما در دو سنگر تولید و خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدانه نبرد کردند و این نبرد همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی به صورت تخصصی در واحدهای صنعتی و تولیدی ساماندهی شده و در برنامه‌های عمومی و تخصصی به فعالیت می‌پردازند، گروه جهادی کارآمدن در حوزه تخصصی رفع موانع تولید را عهده‌دار است و گروه‌های دیگر موانع بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور کارگران میدان‌دار عرصه‌های کار و تولید خواند و افزود: کارگران مجاهدانه به درون‌سازی و اقدامان فناورانه پرداخته و با روحیه جهادی و تفکر بسیجی به میدان آمده و تحربم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند، جوانان این مرز و بوم با رشادت و مجاهدت در حوزه کار و تلاش در حال فعالیت هستند.

اله‌بداشتی تأکید کرد: اگرچه دشمنان گمان می‌کردند انقلاب ما چهله دوم خود را نمی‌بیند که همت کارگران و تشکل‌های کارگری و کارفرمای، به پیشواز چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی رفته و آن را جشن خواهیم گرفت، کارگران بصیر، دشمن‌شناس، خداشناس و ولایت‌مدار مأموریت‌های خود را مجاهدانه انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: کارگران ما امروز به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا اقدامات بسیاری را در حوزه امیدآفرینی انجام داده و در حال انجام دارند، اینگونه است که کشور ایران در حوزه تولید فناورانه در زمره چهار کشور برتر جهان قرار دارد.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور خاطرنشان کرد: مسائل معیشتی کارگران از نظام و ولایت جدا نکرده است، از این‌رو بر خلاف اهداف و تصور دشمن ایران اسلامی نه تنها وابسته و ضعیف نبوده که در اوج اقتدار قرار دارد.

اله‌بداشتی با تأکید بر اینکه با رونق تولید به جنگ تورم می‌رویم، گفت: اینک خطوط تولیدی که دشمنان در میانه راه رها کردند، به دستان توانمند متخصصان درون‌سازی شده و کالاهای تولید داخل با کالاهای خارجی در رقابت هستند، از وابستگی به وارستگی رسیده‌ایم و این موفقیت از آن شهدا است.

ارسال نظرات