رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: فلسفه لباس روحانیت و طلاب و علما، خدمت است و هیچ نهادی قدرتمندتر از روحانیت نیست؛ که در رأس آن‌ها نیز رهبر معظم انقلاب قرار دارند.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۰۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ مراسم تجلیل از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حاج "سیدجواد سلیمانی" امام جمعه اسبق بافق در روز سه شنبه سوم بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولین کشوری و استانی《آیت الله ناصری》نماینده، ولی فقیه در استان یزد، 《آیت الله سیدکاظم مدرسی》امام جمعه بخش مرکزی یزد، 《حجت الاسلام تقوی》رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، 《حجت الاسلام نجم الهدی》 رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، 《حجت الاسلام حسینی》امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه و تعدادی از ائمه جمعه استان در مسجدجامع شهرستان بافق برگزارشد.

حجت‌الاسلام تقوی رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در آیین تجلیل از زحمات حجت‌الاسلام سلیمانی امام جمعه اسبق بافق اظهار داشت: این انبیا و اولیا به علت بندگی خدا، خشوع و خضوعشان در پیشگاه خدا و بندگان خدا، مطرح می‌شوند.
وی افزود: یکی از دلایل بزرگداشت این افراد این است که قرآن و سیره و سنت انبیا الهی این بوده تا انسان‌های خدوم، بزرگ و شریف را گرامی بداریم.

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: این انسان باتقوا، سال‌های سال مردم را از فراز جایگاه نماز جمعه به تقوا دعوت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بیان کرد: این مراسم بر محور یک خدمت شکل گرفته و هرکسی را خدمتگزار دیدید، باید تشویق کنید و فلسفه دیگر این است؛ که ما به نسل نو و جوان یاد بدهیم که قدردان خدمتگزاران جامعه خود باشند که این یک کار تربیتی است.

وی بیان داشت: فلسفه این لباس روحانیت و طلاب و علما، خدمت است و هیچ نهادی قدرتمندتر از روحانیت نیست که در رأس آن‌ها نیز رهبر معظم انقلاب قرار دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین "حسینی" امام جمعه بافق در این مراسم با امید به اینکه بتوانیم زحمات بزرگان را نادیده نگیریم، خاطرنشان کرد: این مراسم تجلیل به مناسبت روز پدر از حاج سید" جوادسلیمانی" صورت گرفته که در حق همه ما پدری و دلسوز ما بوده اند.

در پایان از تابلوی تمثال ائمه جمعه بافق از زمان حجت‌الاسلام میرغنی زاده تا حجت‌الاسلام سعادت‌فر رونمایی شد.

خبرنگار_الهام‌نصیرزاده

ارسال نظرات