خبرهای داغ:

برگزاری آیین بزرگداشت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش گفت: سبک زندگی و سیره رفتاری حضرت علی (ع) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان مومن و علوی است.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۳۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش در آیین بزرگداشت مقام پدر و روز ولادت حضرت علی(ع) که در دبیرستان پسرانه امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: نام گذاری روز میلاد فاتح خیبر حضرت علی(ع) به نام روز مرد و پدر،فرصت ارزشمندی است تا شاخصه های این سرمایه های امنیت و آسایش جامعه به ویژه خانواده را به خوبی تشریح و تبیین کرده و از این انسانهای بزرگی که بدون هیچ چشمداشتی سایه خود را گسترانیده تا نسل های بعدی ایران اسلامی بتوانند زندگی کنند قدردانی کنیم.


وی افزود: سبک زندگی و سیره رفتاری حضرت علی (ع) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان مومن و علوی است.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش تصریح کرد: سیره عملی امیر المومنین بهترین الگو برای نقش‌های اجتماعی و فرهنگی و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.


وی یکی از مهم‌ترین دلایل فاصله گرفتن بخشی از نسل جدید از ارزش‌ها و معارف دینی روایتگری این شخصیت عظیم تاریخی را براساس میل خودمان دانست و خاطر نشان کرد: در تریبون های مختلف ، امام علی(ع) را همیشه در بزرگسالی و میانسالی روایت کرده ایم درحالی‌که امام علی(ع) در جوانی هم شرایط ویژه داشته که ممکن است با جامعه امروز سازگار باشد و می‌توانیم به عنوان یک الگوی موفق تربیتی آن را معرفی کنیم.


گفتنی است،این مراسم به مناسبت بزرگداشت مقام پدر و میلاد حضرت علی (ع) به همت مدیریت معاونت پرورشی دبیرستان امام صادق(ع) با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش در این دبیرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها