مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل مطرح کرد

سهولت و تسریع خدمات با هوشمندسازی مراکز اتفاقات ۱۲۱

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: با هوشمندسازی مراکز اتفاقات (۱۲۱ ) در قالب طرح هما، شاهد سهولت و تسریع در خدمات دهی به مشترکین برق در استان اردبیل خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۲۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

سهولت و تسریع خدمات با هوشمندسازی مراکز اتفاقات ۱۲۱

حسین قدیمی امروز، چهارم بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر و با عنوان اینکه طرح همای یک به صورت ۱۰۰ درصدی در استان اردبیل تحقق یافته و اجرایی شده است، گفت: برای محقق شدن کامل هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق در سرتاسر استان، طرح همای دو از ماه‌ها قبل در حال اجرا بوده که پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی را طی کرده و امیدواریم تا نیمه دوم سال آینده شاهد تحقق کامل این طرح باشیم.

قدیمی با اشاره به ارسال خودکار خاموشی‌ها به تبلت اکیپ‌های عملیاتی و مستند سازی پایدار تمامی حوادث و اتفاقات شبکه در طرح همای دو افزود: تکمیل گزارش رفع خاموشی‌های فشار متوسط، فشار ضعیف و روشنایی معابر در نرم افزار تبلت توسط اکیپ‌های عملیاتی بصورت آنلاین و کاهش تماس‌های تلفنی بی‌سیم اپراتوری، از دیگر مزایای این طرح محسوب می‌شود که علاوه بر کاهش مدت زمان رفع خاموشی‌ها به رضایتمندی مشترکان منجر خواهد شد.

وی با اشاره به مانیتورینگ لحظه‌ای خودروها بر روی نقشه و شناسایی نزدیکترین خودرو به محل حادثه در طرح همای ۲ اظهار کرد: از آنجایی که امورات سیستمی کنترل خواهد شد، رصد و کنترل اکیپ‌ها با بهترین شاخص‌ها انجام خواهد شد و کیفیت و کمیت خدمات را بهبود خواهد داد.

ارسال نظرات