خبرهای داغ:

جمهوری اسلامی الگوی جدید مورد توجه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان قرار گرفته است/۲۴ هزار شهید تهران محور اصلی مقاومت ملت ایران هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: جمهوری اسلامی به‌عنوان یک الگوی جدید مورد توجه مسلمانان و آزادی‌خواهان قرار گرفته است و این ثمره خون شهیدان است.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در یادواره خانواده‌های چند شهید که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به اینکه در طلیعه دهه فجر رویداد بزرگی به همت کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در حال برگزاری است، اظهار داشت: شهدا جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند و در مقابل دشمنان انقلاب به میدان آمده، ایستادند، مقاومت و پایمردی کردند و باعث شدند که انقلاب اسلامی از گذرگاه‌های سختی عبور کند.

سردار سلیمانی درباره مؤلفه‌ها و دستاورد‌های داخلی انقلاب اسلامی گفت: خون شهدا باعث ساقط شدن حکومت موروثی و سلطنتی شد و سنت غلط و جابرانه و استبدادی را که چندین هزار سال در ایران همه مقدرات را در چنگال خود گرفته بود، ریشه‌کن کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روی کار آمدن رژیم پهلوی مردم هیچ دخالتی در سرنوشت خود نداشتند و این انقلاب اسلامی بود که این وضعیت را ریشه‌کن و انتخابات را جایگزین حکومت موروثی جایگزین کرد، افزود: جمهوری اسلامی یک نظام علوی و عاشورایی است که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است. ملتی که به میدان آمد و با تأسی از مکتب امام حسین (ع) انقلاب را پیش برد و به نتیجه رساند، الگویی، چون انتخابات و همه‌پرسی را برگزید.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی به‌عنوان یک الگوی جدید مورد توجه مسلمانان و آزادی‌خواهان قرار گرفته است و این ثمره خون شهیدان است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: هم‌اکنون با وجود تلاطم‌های سیاسی، نظامی و امنیتی دنیا، ملت ایران با اطمینان خاطر در حال پیش رفتن در گام دوم انقلاب و در حال پیشروی به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی بوده و در نزدیکی قله قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جهاد تبیین و پیامد‌های بین‌المللی پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر داد و ملت ایران با رهنمود‌های امام راحل با قدرت، ایمان، روحیه شهیدپروری و غلبه خون بر شمشیر باعث پیروزی انقلاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از اول تکیه‌اش به قدرت نرم و مردم و تبیین و روشنگری بوده و همیشه نیز اینگونه خواهد بود. امروز ما تحقق قدرت نرم و تبدیل شدن آن به قدرت سازنده را در مقابل چشمان خود شاهدیم.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی افزود: آمریکا، انگلیس و دیگر کشور‌ها امروز در کنار رژیم صهیونیستی هستند؛ اما نتوانستند بر مردم مظلوم فلسطین و غزه مسلط شوند؛ در حالی که ظالمانه این مردم را به شهادت می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ هزار شهید تهران محور اصلی مقاومت ملت ایران هستند، ادامه داد: از دیگر پیامد‌های انقلاب اسلامی تغییر هندسه قدرت بود و انقلاب اسلامی، ایران را به عنوان یک کشور راهبردی در اولین گام از دست آمریکایی‌ها خارج کرد. ۶۰ هزار مستشار آمریکایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما حضور داشتند و امورات و مردم کشور را به سمت و سوی منافع خود می‌بردند و می‌خواستند دارایی‌های ملت ایران را کاملاً در اختیار آمریکایی‌ها قرار دهند؛ بنابراین اولین اقدام ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، تغییر هندسه قدرت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آسیا با محوریت ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است، خروج آمریکا از افغانستان نشان‌دهنده آن است که نتوانستند نظام سیاسی را به نظام فرهنگی تبدیل کنند و تمام سلاح‌های خود را بر جای گذاشتند و از افغانستان فرار کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها