خبرهای داغ:
هادی کبیر خبر داد

آغاز به‌کار دو خدمت جدید گرافی OPG و ماموگرافی در بیمارستان قائم (ع) اسدآباد

همدان-مدیر بیمارستان قائم (ع) اسدآباد درباره خدمات دندانپزشکی گفت: از هفته آتی دو خدمت جدید گرافی OPG و همچنین ماموگرافی در این مرکز فعال خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۴۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

فرهاد هادی کبیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از اضافه شدن طب اورژانسی جدید به بیمارستان قائم (ع) اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با استقرار این متخصص، تعداد طب اورژانس به دو پزشک رسید و دوسوم از ماه دارای این طب مهم هستیم.

وی با بیان اینکه درصدد جذب سومین طب اورژانس نیز هستیم، تعیین تکلیف سریع بیماران را یکی از چندین محاسن مهم حضور طب اورژانس برشمرد.

مدیر بیمارستان قائم (ع) اسدآباد درباره خدمات دندانپزشکی نیز گفت: از هفته آتی دو خدمت جدید گرافی OPG و همچنین ماموگرافی در این مرکز فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی گرافیOPG، شهروندان از این خدمت با نرخ دولتی بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: در ایام اخیر و با همکاری متخصصین، تعداد ویزیت در کلینیک نیز به یک هزار و ۵۰۰ مورد افزایش داشته است.

هادی کبیر همچنین به بروزرسانی دستگاه سونوگرافی بیمارستان اشاره کرد و گفت: با این اقدام تعداد بیشتری از بیماران در طول روز معاینه خواهند شد و علاوه بر این به زودی یک دستگاه جدید سونو به مجموعه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات