خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن بسیج کشور گفت: سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج طبق دو سال گذشته در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی در استان قم از ۶ بهمن تا ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

حجت‌الاسلام حمیدرضا لیمویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار داشت: سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج طبق دو سال اخیر در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی در استان قم از ۶ بهمن تا ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری در حال برگزاری است.

مسئول دارالقرآن بسیج کشور ادامه داد: از دو سال گذشته بخش جذاب خانوادگی قرآن کریم توسط بسیج به مسابقات قرآن کشور اضافه شد که با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شد، امسال ۱۵ هزار خانواده از سراسر کشور در مرحله ابتدایی مسابقات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: از ۶ بهمن‌ماه تا ۸ بهمن‌ماه میزبان ۱۰ خانواده برتر قرآنی کشور هستیم که در این مدت با هم به رقابت می‌پردازند تا خانواده قهرمان قرآنی شناسایی شود.

لیمویی خاطرنشان کرد: مسابقات خانوادگی قرآن ازاین‌جهت که جریان‌سازی خانواده قرآنی را دارد تصمیم گرفته شد این مسابقه به‌صورت استودیویی ضبط شود و در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود.

مسئول دارالقرآن بسیج کشور تصریح کرد: از ۸ بهمن تا ۱۱ بهمن‌ماه نیز مسابقات فردی و گروهی برگزار خواهد شد، در مجموعه بسیج گروه‌های سازنده و نقش‌آفرین وجود دارد ازاین‌جهت بخش گروهی مسابقات قرآن کریم نیز بخش جذابی خواهد بود و گروه‌های دهه هشتادی و نودی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: اکنون میزبان ۲۵ گروه سه‌نفری هستیم و اختتامیه مسابقات هم روز ۱۱ بهمن‌ماه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد تا پیوند قرآن و انقلاب بیشتر معرفی شود؛ زیرا به گفته رهبر معظم انقلاب، قرآن کتاب انقلاب است.

لیمویی عنوان داشت: مسابقات قرآن بسیج با حضور هفتصد و ۳۱ هزار نفر ثبت‌نام‌کننده آغاز شد که رکورد مسابقات کشور را از نظر تعداد ثبت‌نام‌کنندگان شکست و نسبت به سال گذشته رشد ۶ برابری داشت‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات